Cara atasi slip disc

Akhirnya Mak Sembuh Slip Disc Setelah Menderita Berbelas Tahun

Ini adalah kisah mak Khadeejah Hasmad. Beliau dah lama rasa sakit pinggang yang melampau akibat slip disc. Sakit pinggang yang diceritakan tu lebih sakit daripada orang yang sakit pinggang masa mengandung yang sarat tu. 😕 Tak dapat saya bayangkan rasa sakitnya tu. Namun, saya faham juga sedikit sebanyak bagaimana sakitnya orang kena slip disc ni sebab suami saya pun kena

Share Button
Continue reading »

Ubat Sakit Lutut Paling Mujarab Tanpa Perlu Pembedahan

Apabila tengok ibu atau ayah kita sakit, memang rasa tak senang duduk kan? Gelisah semacam. Terasa mesti bantu walau macam mana pun. Bapak sakit kaki dah lama. Macam-macam ikhtiar dah untuk sembuhkan sakit kaki bapak. Kasihan tengok bapak yang susah nak berjalan. Ke mana-mana pun terpaksa berjalan menggunakan tongkat. Bapak cuba Vivix yang ada promosi 6 botol percuma 1 botol.

Share Button
Continue reading »
Hilangkan sakit sendi dengan kolagen dan vivix

Turun Berat Dan Sakit Sendi Hilang Dengan Kolagen Campur Vivix

Akak selim ni memang dah lama hadapi masalah berat badan. Bertahun-tahun dah kot. Sejak lepas bersalinkan anak sulung, Damia. Berjaya juga turunkan berat lepas bersalin anak kedua, Dinie. Dan tanpa disedari berat tiba-tiba naik dan naik dan naik. Turun tu memang tak pernah lah kan. 😛 Tambah-tambah lagi selepas 2 kali keguguran pada tahun 2013 dan 2014. Setiap kali mengandung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »