Cara Mudah Mengecilkan Liang Pori Terbuka

“Alaaaa… cikgu tu. Cikgu yang muka dia lubang-lubang tu…….” Terkejut saya mendengarnya. Anak-anak kecil sekarang pun dah pandai tilik muka orang dewasa. Sambil-sambil tu saya pesan juga kat anak, jangan sebut orang begitu dan begini. Silap haribulan, orang terasa hati dan boleh menaikkan kemarahan orang. Saya sendiri pun ada masalah liang pori terbuka ni. Dulu saya ingat memang jenis kulit

Share Button
Continue reading »

Cara Hilangkan Kulit Kusam Dan Kedutan Di Muka Dengan Hanya Satu Produk

Setiap wanita mahukan kulit yang lembut, sentiasa berseri, anjal dan tidak berkedut sebelum usia. 😎 Ya, kedut memang akan muncul apabila dah sampai masanya. Namun kulit yang berkedut di usia muda adalah menunjukkan kesihatan kulit yang tidak dijaga dengan baik. Dengan mengambil makanan atau suplemen yang tinggi antioksidan, kesihatan kulit kita akan sentiasa terjaga dan tidak menunjukkan penuaan sebelum usia.

Share Button
Continue reading »
Cara Cepat hilangkan jeragat tebal di muka (1)

Berjaya Atasi Masalah Jeragat, Parut Jerawat Dan Kulit Kering Tanpa Rawatan Menyakitkan

Jika terpaksa hadapi masalah jeragat, masalah jerawat, kulit kusam, kulit kering dan apa sahaja masalah yang berkaitan dengan kulit muka ni, memang beri masalah agak besar. Sebab confident level nak berhadapan dengan orang tu akan jadi menurun. Macam saya dulu masa mula-mula buat bisnes Shaklee ni, memang risau juga nak berhadapan dengan pelanggan. Dapat je pelanggan yang nak COD (Cash

Share Button
Continue reading »

Produk Hilangkan Jerawat Dengan Cepat Dan Berkesan

Kulit muka ni kalau banyak sangat naik jerawat memang rasa hilang keyakinan diri. Nak berdepan dengan orang-orang dekat ofis, suami, kawan-kawan, nak tenung muka suami lama-lama pun segan kan? Lebih-lebih lagi kalau kulit cerah, lagi nampaklah jerawat merah-merah. Lagi segan kalau kena jerawat batu yang besar-besar. Sakit pun ya jugak, segan pun ya kan. Di pasaran banyak sangat pilihan produk

Share Button
Continue reading »

5 Cara Mudah Hilangkan Kedut Di Muka Supaya Suami Sentiasa Sayang

Ini adalah masalah sejagat wanita. Selamanya nak nampak cantik walaupun dimamah usia kan? Siapa yang tak nak nampak cantik tu memang tipulah. Hehe. Paling ketara apabila usia meningkat dan masuk ke angka 40-an atau 50-an. Mulalah risau kalau dah nampak kedut sana-sini. Takkan nak cucuk Botox pula kan. Harammm!! Jadi carilah cara yang selamat dan mudah untuk kita capai misi

Share Button
Continue reading »

Produk Untuk Hilangkan Kulit Kusam

Ada orang rasa kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang ramai apabila menghadapi masalah kulit kusam. Lebih-lebih lagi wanita berkerjaya yang sentiasa perlu berhadapan dengan boss dan rakan sekerja. Kulit kusam ni akan membuatkan kita nampak lebih tua dari usia sebenar. Ia bukan sahaja membuatkan kita hilang keyakinan diri, tetapi juga menyebabkan muka kita tampak tidak bermaya dan kurang bersemangat.

Share Button
Continue reading »

Cara Elak Kulit Kusam Dan Kering Supaya Tak Nampak Tua Dari Usia Sebenar

Terdedah kepada cahaya matahari atau cahaya lampu di dalam ofis boleh menyebabkan kulit kita kering, kusam dan berjeragat. Lebih-lebih lagi jika kita tidak menggunakan penapis cahaya atau lebih dikenali sebagai sun block. Sun block ni penting walaupun kita tidak bekerja di bawak terik mentari. Di dalam ofis pun perlu juga pakai sun block ni. Kulit akan jadi mudah kering dan

Share Button
Continue reading »

Merawat Masalah Kulit Kusam Dan Rambut Gugur Teruk

Jadi wanita ni memang ‘complicated’. Semua benda pun nak jaga. Badan nak jaga tak nak gemuk. Muka nak lawa dan cantik macam kulit bayi baru lahir. Pinggang nak ramping macam kerengga. Perut nak kempis macam J-Lo. Kasihan wanita kan? Namun begitu wanita memang suka. Wanita memang mahu nampak sentiasa cantik dan lawa di mata suami. Jadi masalah kulit kusam dan

Share Button
Continue reading »

Cara Merawat Kulit Kusam Dan Rambut Gugur Dengan Cepat

Jadi wanita ni memang ‘complicated’. Semua benda pun nak jaga. Badan nak jaga tak nak gemuk. Muka nak lawa dan cantik macam kulit bayi baru lahir. Pinggang nak ramping macam kerengga. Perut nak kempis macam J-Lo.   Kasihan wanita kan? Namun begitu wanita memang suka. Wanita memang mahu nampak sentiasa cantik dan lawa di mata suami. Jadi masalah kulit kusam

Share Button
Continue reading »
Cara hilangkan parut chicken pox dengan cepat

Cara Hilangkan Parut Jerawat Hitam Dengan Berkesan

Kulit berjerawat yang teruk memang sangat merimaskan! Sakit pun ye jugak kan? Segan pun ye jugak. 🙁 Lama juga beliau mengalami masalah ni. Alhamdulillah akhirnya bertemu dengan solusinya untuk merawat parut jerawat hitam di muka beliau. Apa yang menyebabkan muka beliau jadi begini pada tahun 2012? Kita ikuti kisahnya. “Gambar sebelum 2012 tu, mimpi ngeri bagi saya. Muka jadi camni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »