Set Bersalin Terbaik Untuk Banyakkan Susu Semasa Berpantang

Semasa kehamilan anak pertama dulu, memang pening juga nak cari set bersalin yang mana terbaik. Dari awal mengandung pun dah cari dah. Hehe. Sekarang ni nak masuk trimester ke-3 baru cari. Sudah pasti kita inginkan set bersalin yang terbaik untuk pulihkan luka dan kembalikan tenaga dengan lebih cepat. Tambah lagi jika perlu cepat sihat sebab berpantang sendiri dan perlu menjaga

Share Button
Continue reading »

Sembuhkan Luka Bersalin Dalam Masa 3 Hari

Apabila teringatkan luka selepas bersalin, memang rasa ngeri dan nyeri sangat. Saya sendiri 3 kali bersalin, 3 kali juga kena jahit. Memang untung sangat kalau ibu bersalin tak kena jahit langsung tu kan. Lepas bersalin pun dah boleh duduk bersila dah. Jeles tengok. Ikut pengalaman sendiri, memang teruk. Duduk dengan berhati-hati pun sangat sakit. Apatah lagi nak duduk bersila kan.

Share Button
Continue reading »

11 Kelebihan Set Bersalin Shaklee Yang Ibu-Ibu Patut Tahu

Pagi-pagi ni saya dihubungi oleh seorang adik ofis yang baru lepas bersalin secara pembedahan. Dan beliau bertanyakan beberapa soalan tentang set bersalin shaklee yang beliau beli. InshaAllah, perkongsian saya dalam entry ni boleh menjawab segala pertanyaan beliau. Yang paling syioknya Set Bersalin Shaklee ni adalah 3 in 1!!! Inilah dia testimoni dari Puan Farah dan Puan Dilla Jalil yang menggunakan

Share Button
Continue reading »

4 Rahsia Turun 20 kg Dan Kulit Cun Melecun Selepas Bersalin

Masalah berat badan dan kulit kusam selepas bersalin adalah normal di kalangan ibu yang baru lepas bersalin walaupun ada juga ibu-ibu yang cun melecun, ramping macam kerengga lepas bersalin. 😀 Saya memang sangat jeles kalau orang yang tak perlu bersusah payah lepas bersalin ni. Macam saya, 4 kali mengandung, 4 kali jugalah saya menghadapi masalah berat badan ni. 🙁 Kulit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »