Produk Turunkan Berat Badan Dengan Cepat

Anda boleh turun berat 5 kg dalam masa 3 minggu dengan produk ni. Saya yakin anda boleh lakukannya sebab saya juga telah bereksperimen sendiri dengan menggunakan produk ni untuk turunkan berat badan. Saya berjata turunkan 5 kg dalam masa 3 minggu. 🙂 Vivix Meningkatkan kadar metabolisme badan sekaligus boleh membantu menurunkan berat badan dengan cepat. Herb-Lax Mengandungi  daun Senna yang

Share Button
Continue reading »

Produk Detoks Usus Untuk Kempiskan Perut Dengan Cepat

Semua orang tak suka perut buncit kan? Memang nampak kurang cantik dan kurang hensem kalau perut ke depan. 😛 Lagipun, Perut buncit ni bukan sekadar tak cantik dipandang atau dibawa oleh tuan punya badan tapi sebenarnya ia adalah penanda aras BAHAYA untuk kesihatan. Tanda-tanda Visceral Fat (lemak perut) yang sedang menimbun di seluruh organ penting kita. 🙁 Ini adalah produk

Share Button
Continue reading »

Produk Detoks Seluruh Badan Paling Berkesan Di Pasaran

Detoks adalah proses untuk membuang racun atau zat-zat yang beracun yang dipanggil toksin dalam badan kita. Toksin ini sangat jahat tau. Nutrien tak dapat diserap oleh badan kita sepenuhnya sebab ada halangan toksin ni. Jadi, yang paling utama ialah buang toksin ni supaya badan lebih sihat. Ini adalah produk yang paling cepat berkesan untuk buang toksin seluruh badan. Badan lebih

Share Button
Continue reading »

17 Tanda Krisis Pemulihan Yang Anda Patut Tahu

Tanda-Tanda Krisis Penyembuhan 1. Keletihan, berasa mengantuk – Tubuh berasid, fungsi hati yang lemah, terlalu letih, memerlukan rehat yang lebih 2. Sakit kepala, kepala terasa berat – Tekanan darah yang tinggi, tanda-tanda detoksifikasi 3. Demam, demam sedikit, keresahan – Metabolisma meningkat, merangsang fungsi imun badan 4. Cirit-birit, kerap membuang air besar, najis berwarna gelap dan berbau, air kencing berbau busuk

Share Button
Continue reading »

Benarkah Vivix Membantu Menurunkan Berat Badan Dengan Cepat Dan Pantas?

Sejak mulakan eat clean pertengahan bulan Feb yang lepas, saya memang ambil Vivix untuk naikkan metabolisme dan seterusnya berharap dapat turunkan berat dengan cepat. Alhamdulillah, memang kesannya cepat. Dan berat turun pun memang cepat. Saya amalkan eat clean dan beberapa suplemen selama 21 hari, berat saya turun sebanyak 5.4 kg!! Alhamdulillah! 😎 Berat sebelum Projek Kurus 2016 : 80.7 kg 

Share Button
Continue reading »
Perkara yang dilarang semasa berpantang

Rahsia Luka Pembedahan Lepas Bersalin Cepat Sembuh

Luka lepas bersalin?! Memang NGERI kan? Mendengarnya pun dah rasa cukup ngeri dah. Terutamanya yang koyak banyak. Tapi kali ni kita nak bincangkan tentang luka bersalin secara pembedahan. Bagaimana seorang ibu yang menghadapi masalah luka tak kering selepas bersalin anak ke 2 secara pembedahan. Beliau mencuba 2 cara sahaja untuk sembuhkan luka tersebut dalam masa seminggu. Apa Rahsia Beliau? Rahsia

Share Button
Continue reading »

Cara Buang Pencemaran Logam Dari Badan

Buang pencemaran logam dari badan atau lebih ringkas dikenali sebagai Detoks Logam. Ramai di antara kita tidak menyedari yang badan kita ini sudah tercemar dengan logam. Kita sebenarnya terdedah kepada logam berat di dalam setiap aspek kehidupan. 1. PLUMBUM dari cat rumah, sistem perpaipan dan tanah pertanian. 2. MERKURI dari makanan laut yang telah dicemari dengan merkuri. 3. KADMIUM dari

Share Button
Continue reading »

Masker Vitamin E Yang Mengujakan!

Haaa… kenapa mengujakan? Sebab lepas buat masker Vitamin E ni, memang terasa kelainannya. Kulit muka terasa sangat lembut dan halus mulus gitu. Walaupun sunburn belum hilang lepas bermandi manda di LOTUS DESARU 2,3 hari yang lepas, tapi bila buat masker Vitamin E ni.. memang syiokk…. Ok, nak tahu cara-caranya? Mudah sangat2!!! Cara-cara Membuat Masker Vitamin E 1. Ambil sebiji Vitamin

Share Button
Continue reading »

Vitamin C Yang Sangat Istimewa Dan Tak Pernah Putus Bekalannya Dalam Badan

Ramai yang sangat sukakan Vitamin C. Di pasaran pun banyak dijual Vitamin C yang pelbagai jenis. Tapi adakah Vitamin C yang kita ambil itu cukup sempurna, semulajadi dan berkesan? Kenapa anda perlu memilih Vitamin C Shaklee? Kenapa saya cakap Vitamin C Shaklee ni SANGAT ISTIMEWA? Jom kita tengok keistimewaan Vitamin C Shaklee ni.   Vitamin C Shaklee Yang Sangat Istimewa 1.

Share Button
Continue reading »

Kenali Vitamin Anda : Vitamin Semulajadi vs Vitamin Sintetik

Apa itu VITAMIN SINTETIK? Apa itu VITAMIN SEMULAJADI? Sebelum ni saya ingat semua SAMAAAA je, cuma BRAND je berbeza. Tapi sebenarnya tanggapan saya salah sama sekali. Secara mudahnya, vitamin sintetik ni adalah mana2 vitamin yang didalamnya mempunyai silika gel untuk menyerap lembapan manakala vitamin semulajadi adalah vitamin yang tidak mengandungi bahan pewarna tambahan, pengawet, perasa dan sudah semestinya TANPA SILICA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »