Vitamin C Untuk Cerahkan Kulit Je Ke?

Biasa kita dengar, wanita-wanita yang prihatin dengan kecantikan kulit pasti akan teruja untuk menyuntik Vitamin C, makan Vitamin C secara berlebihan dan pelbagai lagi caranya. Adakah Vitamin C ni hanya untuk memutihkan dan mencerahkan kulit sahaja? Ok, mari sini AkakSelim bercerita. KENAPA KITA PERLUKAN VITAMIN C? 1. Badan kita memang sangat memerlukan vitamin C untuk kesihatan gigi, gusi, kulit, tulang

Share Button
Continue reading »

8 Cara Merawat Tekanan Darah Tinggi Tanpa Dadah

Kebiasaannya mereka yang mengidap penyakit tekanan darah tinggi akan dibekalkan dengan ubat-ubatan untuk mengawal penyakit ini menjadi lebih kronik. Mereka juga perlu tahu kesan jangka panjang pengambilan ubat-ubatan ini kerana ia boleh membebankan buah pinggang dan akhirnya boleh mengakibatkan masalah kerosakan buah pinggang pula. Jadi, cara yang lebih selamat ialah cuba merawat tekanan darah ini secara semulajadi. 1. Jaga Pemakanan

Share Button
Continue reading »

Produk Hilangkan Masalah Perut Buncit Yang Dihadapi Sekian Lama

Inilah produk yang berkesan seawal 5 hari untuk menghilangkan masalah perut buncit  yang dihadapi  setelah sekian lama. Ia memang terbukti :- Berkesan dengan cepat Selamat kerana setiap produknya ada ujian klinikal Mudah untuk digunakan Produk Hilangkan Masalah Perut Buncit Bagi Lelaki Dan Wanita 1. Vivix Antioksidan yang sangat tinggi. Ia boleh membekalkan tenaga segera untuk badan kita.Badan kita ni kalau

Share Button
Continue reading »

Berjaya Menghilangkan Jerawat Batu Dalam Masa 4 Hari

Jerawat batu hilang dalam masa 4 hari? Jerawat batu yang keras kejung tu? Boleh percaya ke?? Haaa.. jom kita tengok tuannya. Cantik molek orangnya. Jerawat batu ni kalau dah keluar, memang nak kena tunggu je dia ‘masak’, baru boleh nak sentuh dan nak buat apa2. Selagi tak masak, memang dia membengkak je kat muka tu. Dah laa sakit kan? 🙁

Share Button
Continue reading »

Rugi Sangat Jika Lepaskan Peluang Bulan Terakhir Ni Tau!

Jangan lepaskan peluang untuk memiliki Vivix dengan harga penjimatan sehingga RM241 ni. Bulan ni adalah bulan terakhir untuk buat pembelian dengan harga diskaun 5% untuk 2 botol. Biasanya harga sebotol Vivix adalah RM503.50. Memang sangat berbeza tau. Sebab Apa Rugi Kalau Tak Beli Bulan Ni? Sebab bulan ni adalah bulan terakhir dah tau promosi ni. Jom kita tengok apa yang

Share Button
Continue reading »

Ubat Cepat Kurus Tanpa Dadah

Kalau nak ambil ubat kurus ni, tak perlu risau sebab memang tiada dadah dan tiada bahan kimia berbahaya. Jangan ambil pil sembarangan kerana ia boleh meragut nyawa. Mungkin kesannya kurus cepat tapi bahayanya sehingga nyawa melayang. Ambillah produk yang diiktiraf selamat dan berkesan. Antara pesanan Jurulatih Kecergasan Kevin Zahri, ambillah produk yang sudah dikenali ramai dan mempunya track record positif.

Share Button
Continue reading »

Produk Turunkan Berat Badan Dengan Cepat

Anda boleh turun berat 5 kg dalam masa 3 minggu dengan produk ni. Saya yakin anda boleh lakukannya sebab saya juga telah bereksperimen sendiri dengan menggunakan produk ni untuk turunkan berat badan. Saya berjata turunkan 5 kg dalam masa 3 minggu. 🙂 Vivix Meningkatkan kadar metabolisme badan sekaligus boleh membantu menurunkan berat badan dengan cepat. Herb-Lax Mengandungi  daun Senna yang

Share Button
Continue reading »

Produk Detoks Usus Untuk Kempiskan Perut Dengan Cepat

Semua orang tak suka perut buncit kan? Memang nampak kurang cantik dan kurang hensem kalau perut ke depan. 😛 Lagipun, Perut buncit ni bukan sekadar tak cantik dipandang atau dibawa oleh tuan punya badan tapi sebenarnya ia adalah penanda aras BAHAYA untuk kesihatan. Tanda-tanda Visceral Fat (lemak perut) yang sedang menimbun di seluruh organ penting kita. 🙁 Ini adalah produk

Share Button
Continue reading »

Produk Detoks Seluruh Badan Paling Berkesan Di Pasaran

Detoks adalah proses untuk membuang racun atau zat-zat yang beracun yang dipanggil toksin dalam badan kita. Toksin ini sangat jahat tau. Nutrien tak dapat diserap oleh badan kita sepenuhnya sebab ada halangan toksin ni. Jadi, yang paling utama ialah buang toksin ni supaya badan lebih sihat. Ini adalah produk yang paling cepat berkesan untuk buang toksin seluruh badan. Badan lebih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »