Cara Menghilangkan Sakit Gigi Untuk Ibu Hamil

Setiap kali mengandung, saya memang menghadapi masalah sakit gigi. Mungkin sebab zaman muda-muda dulu kurang prihatin terhadap penjagaan gigi. Dan mungkin juga disebabkan hormon mengandung, gigi mudah sakit semasa hamil. Semua orang pun tahu kan kalau sakit gigi ni, boleh menggangu emosi dan langsung tak boleh tidur. Sakit ‘contraction’ pun ada juga rehatnya, sakit gigi ni memang berterusanlah sakitnya. Huhuhu.

Share Button
Continue reading »

Ubat Sakit Sendi Tanpa Dadah

Orang tua atau warga emas biasanya sangat sinonim dengan sakit sendi ni kan? Namun sekarang ni tak perlu tunggu tua 70-an, ramai sangat dah yang sakit sendi, sakit lutut, sakit pinggang dan macam-macam lagi yang berkaitan dengan sendi. Mungkin faktor pemakanan yang tidak terjaga atau aktiviti harian yang tidak teratur antara faktor yang menyebabkan orang muda sekarang pun dah mula

Share Button
Continue reading »

Cara Bakar Lemak Yang Berkesan Untuk Kurus Cepat

Omega-3 yang terkandung di dalam minyak ikan dikatakan sebagai salah satu bahan untuk membakar atau mencairkan lemak. Bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan, ini memang satu berita yang amat penting dan perlu diambil berat.   Kalau boleh, nak semua lemak dalam badan ni cair dan terbakar terus. Sebut sahaja dengan cara apa dan bagaimana, pasti sanggup beli dan lakukannya.

Share Button
Continue reading »

Set Hamil Shaklee Untuk Ibu Dan Bayi Sihat Serta Bijak

Setelah disahkan mengandung, ibu hamil pasti tercari-cari vitamin apakah yang terbaik untuk diambil untuk memastikan bayi di dalam kandungan membesar dengan sihat. Selain kesihatan bayi, ibu juga ingin hamil dalam keadaan sihat dari segi fizikal dan emosi. Pengambilan nutrisi penting semasa mengandung dapat membantu ibu  hamil terjaga dari segi emosi dan perubahan yang berlaku sepanjang kehamilan. Set Hamil Shaklee ini

Share Button
Continue reading »

Bekal Suplemen Untuk Jemaah Haji Lebih Bertenaga Di Tanah Suci

Sekarang ni musim orang pergi haji. Ramai yang cari suplemen untuk dibawa ke Tanah Suci. Ada yang beli untuk diri sendiri dan ada juga yang belikan sebagai hadiah untuk saudara mara, kawan-kawan yang dijemput Allah untuk menunaikan haji. Minggu lepas, ada pelanggan yang beli Vitamin C, Ostematrix (Kalsium), Alfalfa dan B Complex. Semuanya atas pilihan mereka sendiri. Dan kebanyakannya mereka

Share Button
Continue reading »

Minyak Ikan Terbaik Dan Tulen Di Pasaran

Saya nak kongsikan berita baik untuk anda. Bulan ni ada promosi minyak ikan yang terbaik dan tulen dari Shaklee. Dengan pembelian 5 botol Omega Guard, anda layak mendapat voucher bernilai RM60. Setiap satu voucher bernilai RM20. Minyak ikan ni adalah paling tulen di pasaran kerana ia melalui 3 kali proses penyulingan utnuk menyingkirkan bahan toksik seperti kadmium, arsenik, merkuri, dioksin

Share Button
Continue reading »

Produk Hilangkan Jerawat Dengan Cepat Dan Berkesan

Kulit muka ni kalau banyak sangat naik jerawat memang rasa hilang keyakinan diri. Nak berdepan dengan orang-orang dekat ofis, suami, kawan-kawan, nak tenung muka suami lama-lama pun segan kan? Lebih-lebih lagi kalau kulit cerah, lagi nampaklah jerawat merah-merah. Lagi segan kalau kena jerawat batu yang besar-besar. Sakit pun ya jugak, segan pun ya kan. Di pasaran banyak sangat pilihan produk

Share Button
Continue reading »

Tips Hati Dan Jiwa Tenang Supaya Rezeki Mudah Masuk

Zaman serba mencabar dan memerlukan kewangan yang kukuh ni sering menjadikan jiwa kita terancam dan mudah terganggu kan? Anak bising pun nak marah. Anak merengek pun kita dah jadi tarzan. Bila kita renung balik diri kita ni, malulah kan? Kadang-kadang bukan sebab kita ni kurang sabar. Mungkin ada faktor lain yang mengganggu sistem badan kita. Contohnya kekurangan nutrisi tertentu boleh

Share Button
Continue reading »

Cara Mudah Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Modal Kecil

Hidup ini sangat indah jika semuanya smooth je. Harga barang tak naik, gaji makin hari makin besar, kehendak semua dapat dipenuhi. Seronok kan? Namun realitinya tidak begitu. Ekonomi semakin meruncing. Gaji kena potong. Harga barang makin naik. Pening nak fikirkan!! Untuk tak pening-pening kepala, kita fikirkan sahaja perkara yang boleh kita kawal. Kita boleh pilih antara dua. Berjimat? Atau Tambah

Share Button
Continue reading »

Hadiah Untuk Hari Ibu 2017

Dah sediakan hadiah untuk hari ibu tahun ni? Bila dah jadi ibu ni, memang lebih sensitif dengan sambutan hari ibu. Memang hari-hari adalah hari ibu, tapi Sambutan Hari Ibu ni sangat istimewa. Memang ia perlu diingati pun sebab tanpa ibu, tiadalah kita di dunia ini. Nak beri hadiah apa? Apa kata berikan ibu hadiah kesihatan yang ibu idam-idamkan. Apabila ibu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »