Bekal Suplemen Untuk Jemaah Haji Lebih Bertenaga Di Tanah Suci

Sekarang ni musim orang pergi haji. Ramai yang cari suplemen untuk dibawa ke Tanah Suci. Ada yang beli untuk diri sendiri dan ada juga yang belikan sebagai hadiah untuk saudara mara, kawan-kawan yang dijemput Allah untuk menunaikan haji.

suplemen untuk haji dan umrah

Minggu lepas, ada pelanggan yang beli Vitamin C, Ostematrix (Kalsium), Alfalfa dan B Complex. Semuanya atas pilihan mereka sendiri. Dan kebanyakannya mereka dah selesa dengan pengambilan suplemen setiap hari semenjak mereka berada di Malaysia lagi. Syukurlah semuanya sempat sampai ke tangan masing-masing sebelum berlepas ke sana.

Pagi ni, InshaAllah saya akan hantar Vivix untuk kawan kepada pelanggan nutrisisemulajadi.com. Saya doakan semua kawan beliau dikurniakan kesihatan yang baik sepanjang masa dan dipermudahkan untuk mengerjakan haji serta mendapat haji yang mabrur. InshaAllah.

Selain Vivix, ada beberapa lagi suplemen yang boleh dibawa ke Tanah Suci untuk memastikan tubuh badan sentiasa sihat dan tip top. Sudah tentu doa adalah senjata paling utama supaya badan sentiasa cergas dan suplemen ini adalah salah satu usaha sahaja. Moga Allah berkati usaha kita walaupun kecil.

Suplemen Untuk Jemaah Haji Atau Umrah

Set Asas

1. Vitalea-membekalkan tenaga sepanjang hari.

2. B Complex-meningkatkan kecergasan badan. Gabungan B Complex yang lengkap ini dapat membantu para jemaah haji lebih cergas dan berupaya melakukan ibadat di sana dengan lebih cergas.

3. Vitamin C-meningkatkan kekebalan sistem imun tubuh badan. Pengambilan Vitamin C yang konsisten dapat mengelakkan selsema, demam atau batuk yang biasa dialami para jemaah haji kerana perubahan cuaca dan juga aktiviti fizikal yang banyak.

4. Ostematrix-melegakan lenguh-lenguh badan dan mengurangkan ketegangan otot badan. Ibadat haji banyak melibatkan aktiviti fizikal, jadi Ostematrix yang lengkap dengan Kalsium + Vitamin D + Magnesiun adalah sangat sesuai untuk melegakan sakit-sakit badan sepanjang berada di sana.

5. Nutriferon-meningkatkan sistem imun badan. Di sana kita akan berhadapan dengan jemaah haji dari seluruh dunia dengan cuaca yang berlainan dari negara kita. Untuk mengekalkan kesihatan tanpa sebarang penyakit, memang bagus kita ambil Nutriferon ni yang terbukti dapat meningkatkan sistem imun badan kita dalam melawan penyakit atau jangkitan.

Set Premium

Set Asas : Kesemua set asas di atas dan ditambah lagi dengan 3 lagi suplemen di bawah.

6. Cinch Tea-membekalkan tenaga segera dan mengelakkan daripada mengantuk.

7. Performance Drink-mengelakkan rasa letih dan lesu disebabkan kekurangan air dalam badan. Performance drink dapat membantu badan terhidrat sepanjang masa.

8. Vivix-membantu memberikan tenaga segera sepanjang hari dan mengekalkan kesihatan sepanjang menunaikan ibadat di sana.

Di samping itu anda boleh membawa krim Herbal Blend yang membantu mengekalkan kelembapan kulit dan mengelakkan kulit kering serta merekah.

Ikuti pengalaman mereka yang telah menggunakan Suplemen Haji Dan Umrah ini sepanjang mereka mengerjakan ibadat umrah bersam-sama keluarga.

Masih sempat ni untuk buat bekalan sebelum berlepas ke Tanah Suci. Atau boleh hadiahkan kepada insan tersayang atau kawan-kawan yang dapat menunaikan haji atau umrah nanti.

Hubungi saya untuk tempahan dan konsultasi di 019-722 8520.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Minyak Ikan Terbaik Dan Tulen Di Pasaran

Saya nak kongsikan berita baik untuk anda. Bulan ni ada promosi minyak ikan yang terbaik dan tulen dari Shaklee.

Dengan pembelian 5 botol Omega Guard, anda layak mendapat voucher bernilai RM60. Setiap satu voucher bernilai RM20.

minyak ikan terbaik

Minyak ikan ni adalah paling tulen di pasaran kerana ia melalui 3 kali proses penyulingan utnuk menyingkirkan bahan toksik seperti kadmium, arsenik, merkuri, dioksin dan PCB.

minyak ikan terbaik di pasaran

Anda boleh dapatkan minyak ikan ni secara online dengan menggunakan kad debit atau kad kredit anda.

minyak ikan promosi

Jemput klik gambar di bawah dan anda dapat teruskan pembelian. Jika ada masalah untuk membeli, boleh hubungi saya di 019-722 8520.

Atau

Anda juga boleh hubungi saya di 019-722 8520 untuk uruskan tempahan anda.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Produk Hilangkan Jerawat Dengan Cepat Dan Berkesan

Kulit muka ni kalau banyak sangat naik jerawat memang rasa hilang keyakinan diri. Nak berdepan dengan orang-orang dekat ofis, suami, kawan-kawan, nak tenung muka suami lama-lama pun segan kan? Lebih-lebih lagi kalau kulit cerah, lagi nampaklah jerawat merah-merah. Lagi segan kalau kena jerawat batu yang besar-besar. Sakit pun ya jugak, segan pun ya kan.

Produk hilangkan jerawat cepat

Di pasaran banyak sangat pilihan produk untuk hilangkan jerawat sehinggakan tak tahu nak pilih yang mana satu. Ditambah pula takut tersalah pilih sebab sekarang ni ada je produk yang berbahaya. Mula-mula kata ok, lulus KKM lah, selamatlah, tengok-tengok ada merkuri, ada ‘hydroquinone‘lah, macam-macam kan? Itu yang menakutkan tu. Memang boleh hilangkan jerawat atau jeragat dengan cepat tapi merana bertahun-tahun selepas tu.

Saya cadangkan anda cuba produk hilangkan jerawat dari Shaklee. Bahan-bahan yang digunakan di dalam produk Shaklee ni telah diuji dan dibuat saringan lebih 350 kali untuk memastikan tiada pencemaran bahan kimia dan pelbagai ujian lagi. Shaklee adalah 100% produk semulajadi serta dibuktikan berkesan, selamat dan mesra alam.

Bukan itu sahaja, saintis yang tiada kaitan dengan Shaklee pun mengakui produk Shaklee ini berkesan melalui Landmark Study yang telah dijalankan di peringkat antarabangsa.

Produk Hilangkan Jerawat

Set hilangkan jerawat yang terdiri dari 4 jenis vitamin iaitu –

Vivix : Mengandungi Resveratoral yang merawat kulit dari peringkat sel & membantu neutralkan toksin yang merupakan punca jerawat.

Alfalfa : Bantu badan detoks iaitu buang toksin yang merupakan punca jerawat.

Collagen : Kecilkan liang pori supaya kotoran dari udara tak mudah terperangkap dan bercampur dengan minyak yang menyebabkan jerawat.

Vitamin C : Mengawal penghasilan minyak pada muka dan mengawal keseimbangan pH pada muka.

Hubungi saya untuk selesaikan masalah jerawat anda dengan cara selamat. Whatsapp ke 019-7228520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Tips Hati Dan Jiwa Tenang Supaya Rezeki Mudah Masuk

Zaman serba mencabar dan memerlukan kewangan yang kukuh ni sering menjadikan jiwa kita terancam dan mudah terganggu kan?

Anak bising pun nak marah. Anak merengek pun kita dah jadi tarzan. Bila kita renung balik diri kita ni, malulah kan?

Kadang-kadang bukan sebab kita ni kurang sabar. Mungkin ada faktor lain yang mengganggu sistem badan kita. Contohnya kekurangan nutrisi tertentu boleh menyebabkan kita jadi resah gelisah, mudah marah dan melenting.

Jadi kita perlu beri nutrisi yang betul dan cukup untuk pastikan diri kita sentiasa tenang dan rileks selain daripada sentiasa SOLAT dan SABAR. 🙂

Antara vitamin yang wajib kita ambil untuk hati dan jiwa yang tenang ialah :-

1. Vitamin-vitamin B :
Vitamin B seperti asid folik berfungsi membina sel-sel otak yang baru serta menyokong fungsi serotonin.

2. Omega-3 : 18% daripada berat otak kita adalah terdiri dari omega-3. Kekurangan Omega-3 memberi kesan besar kepada mood, kawalan tekanan serta ingatan.

3. Vitamin D : Biasa kita dengar Vitamin D bagus untuk tulang, untuk penyerapan kalsium secara optimum kan? Sebenarnya Vitamin D juga sangat diperlukan untuk otak menjalankan fungsinya dengan baik.

4. Asid Amino : Asid amino yang diperlukan oleh badan tidak dapat dibina oleh badan kita sendiri, jadi ia harus diambil daripada makanan atau minuman. Kekurangan asid amino menjadikan seseorang tidak dapat mengawal perasaan, kurang motivasi, terlalu beremosi dan depresi.

Tips jiwa dan hati tenang

Sila klik gambar di bawah untuk membuat pembelian sendiri menggunakan kad debit atau kad kredit anda.

beli vitamin elak stressBoleh juga hubungi saya di 019-722 8520 untuk tempahan dan konsultasi PERCUMA.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Cara Mudah Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Modal Kecil

Hidup ini sangat indah jika semuanya smooth je. Harga barang tak naik, gaji makin hari makin besar, kehendak semua dapat dipenuhi. Seronok kan?

Namun realitinya tidak begitu. Ekonomi semakin meruncing. Gaji kena potong. Harga barang makin naik. Pening nak fikirkan!!

Untuk tak pening-pening kepala, kita fikirkan sahaja perkara yang boleh kita kawal. Kita boleh pilih antara dua.

Berjimat?

Atau

Tambah pendapatan.

Kadang-kadang kita dah habis jimat dah. Makan ayam dan daging pun sebulan sekali je. Habis jimat dah tu. Anak-anak pun dah lama tak pergi bercuti sebab nak jimat. Apa lagi nak jimat kan?

Kita tiada pilihan melainkan tambah pendapatan.

bisnes dari rumah

Mari saya kongsikan bisnes mudah dan fleksibel yang juga sesuai untuk orang sibuk dan tiada modal.

Jana Pendapatan Dengan Bisnes Yang Mudah Dan Fleksibel

1. Modal Kecil, Kurang Dari RM100

Bisnes ni hanya perlu keluarkan modal kecil RM79.50 sahaja untuk permulaan. Dah dapat member kit dari Shaklee ni, anda terus boleh akses ke website Shaklee2u.com.my dan memulakan bisnes. Mudah bukan?

2. Tidak Perlu Pos Barang Sendiri

Anda tidak perlu pergi ke pejabat pos untuk poskan barang setiap hari. Shaklee ada sistem yang cukup hebat dan teratur untuk kita hantarkan tempahan pelanggan tepat waktunya.

3. Tak Perlu Beli Stok Sendiri

Anda tak perlu keluarkan modal besar untuk beli stok atau beli rank. Hanya dapatkan pelanggan dan order melalui web Shaklee2u.com.my.

Konsepnya ala-ala dropship juga Shaklee ni tau.

4. Untung Lumayan

Ada 2 untung yang kita boleh dapat daripada bisnes Shaklee ni. Pertama untung runcit. Yang kedua ialah untung daripada point jualan yang kita kumpul setiap bulan (Juga dikenali sebagai BONUS). Bonus ni kita boleh dapat sehingga 21% tau. 21% tu maksudnya kita dah layak dapat 4 angka dengan jumlah minimum RM1,600.

Alhamdulillah setakat ni memang tak pernah gagal untuk dapat income 4 angka tu. Kalau saya boleh, saya percaya anda juga boleh lakukannya.

5. Car Bonus

Shaklee juga bagi CAR BONUS. Car bonus ni bukan dapat kereta, tapi dapat duit. Kita bebas nak buat apa dengan duit ni. Nak simpan untuk anak-anak pun boleh juga.

6. Trip Percuma Bertaraf 6 Bintang

Shaklee bagi juga trip dalam negara dan luar negara. Trip yang sangat best ni tau. Ia taraf 6 bintang. Semuanya percuma dan makan pun ditaja. Siap ada hadiah lagi dalam bilik hotel. Tiba-tiba je ada hadiah kat dalam bilik. Best kan?

Haaa…. Seronok tak? Bisnes mudah tapi pulangannya lumayan. Macam-macam bonus ada.

Apa kata kita grab peluang yang ada di depan mata ni.

Saya buka peluang untuk 10 kekosongan sahaja bulan ni. Saya nak fokus untuk guide anda betul-betul supaya kita sama-sama berjaya.

Hanya 10 orang sahaja tau. Whatsapp saya di 019-722 8520 untuk mulakan bisnes anda hari ni.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Hadiah Untuk Hari Ibu 2017

Dah sediakan hadiah untuk hari ibu tahun ni?

hadiah hari ibu untuk sakit sendi

Bila dah jadi ibu ni, memang lebih sensitif dengan sambutan hari ibu. Memang hari-hari adalah hari ibu, tapi Sambutan Hari Ibu ni sangat istimewa. Memang ia perlu diingati pun sebab tanpa ibu, tiadalah kita di dunia ini.

Nak beri hadiah apa?

Apa kata berikan ibu hadiah kesihatan yang ibu idam-idamkan. Apabila ibu makin berusia, lutut ibu sakit dan susah untuk dibengkokkan. Solat pula terpaksa solat atas kerusi. Sedih tengok ibu yang selalu terhencot-hencot berjalan.

Dan ibu tidak mampu lagi duduk bersila di atas lantai macam orang lain. Hanya boleh duduk di kerusi sahaja. Nanti ibu tak mampu nak bangun. Sebab lutut keras. Dah bengkokkan, susah untuk dilunjurkan.

Hadiah yang paling bermakna untuk ibu yang ada masalah sendi sebegini ialah Collagen Powder dan Vivix.

ubat sakit sendi lutut

Collagen Powder yang mampu memberikan regangan kepada sendi dan memelihara tulang rawan daripada rosak.ubat sakit sendi lutut

Vivix mampu memperbaiki struktur dan fungsi sendi serta mengurangkan faktor yang menjadi punca kepada sakit sendi.

Dapatkan kedua-dua produk ini untuk bantu ibu rasa selesa dan mudah untuk mengerjakan ibadat.

rawat sakit sendi secara semulajadi

Hubungi saya di 019-722 8520.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Cara Elakkan Keguguran Berulang Demi Mendengar Tangisan Cahaya Mata

Pengalaman mengalami keguguran yang berulang kali menyebabkan saya lebih berhati-hati dalam pemilihan pemakanan dan menjalani kehidupan seharian. Biasanya masalah yang kita hadapi ni berkait rapat dengan apa yang kita makan dan apa yang kita buat setiap hari. Setuju tak?

cara hamil selepas keguguran

Ini adalah perkongsian saya melalui pengalaman yang telah mengalami keguguran sebanyak 3 kali (pada tahun yang berlainan). Apa yang saya boleh kongsikan ialah ubah cara pemakanan dan gaya hidup untuk hamil kembali dan berjaya mendengar tangisan bayi yang kita dan suami idam-idamkan.

Allah Maha Kaya,
Allah Maha Tahu
Apa yang sesuai untuk kita. Bilakah masa yang terbaik untuk kita berjaya mendapatkan zuriat. Apa yang penting kita tidak mudah putus asa dan berusaha. Pastinya doa tidak boleh dilupakan. Doa senjata paling utama.

Boleh dapatkan tips cepat hamil di sini. Klik link di bawah.

Cara Cepat Hamil

Cara Elakkan Keguguran Berulang Kali

1. Tukar Cara Pemakanan

Amalkan cara pemakanan yang seimbang setiap hari. Elakkan makan terlalu banyak makanan berlemak, bergoreng dan berkalori tinggi.

2. Elakkan Makanan Segera

Fast food mengandungi sodium, lemak dan kolesterol yang tinggi. Anda boleh lihat sendiri maklumat nutrisi di sini.

Maklumat Nutrisi Makanan Segera

3. Turunkan Berat Badan Jika Obesiti

Berusaha untuk turunkan berat badan jika mengalami masalah berat yang berlebihan atau obesiti. Masalah berat badan ini boleh mengganggu kesuburan seorang wanita.

4. Ubah Gaya Hidup

Tukar gaya hidup yang lebih aktif. Jika sebelum ini tak pernah bersenam langsung, cubalah amalkan bersenam 30 minit sehari sebanyak 3 kali sehari. Dan tambahkan kepada setiap hari untuk kesihatan yang lebih baik.

5. Amalkan Suplemen Yang Selamat Dan Berkesan

Ambil suplemen asas seperti Multivitamin, B Complex dan Vitamin C. Tambahkan dengan vitamin yang tinggi antioksidan dan vitamin untuk kesuburan suami isteri seperti Vitamin A (Carotomax), Vitamin E, GLA, Alfalfa dan Vivix. Ini juga yang saya amalkan.

Melalui pengalaman sendiri juga, Alhamdulillah saya berjaya hamil selepas 2 kali keguguran berturut-turut. Badan kita ambil masa untuk jadi lebih sihat.

cara elak keguguran berulang

Paling penting teruskan berdoa dan berdoa kerana Hanya Allah Maha Mengetahui segalanya. Usaha memang wajib ada kerana Allah sentiasa pandang usaha yang kita lakukan. Bukan hanya memeluk tubuh dan menyerah kepada takdir semata-mata.

Semoga perkongsian pengalaman ini memberi manfaat kepada semua ibu muda dan bakal ibu biarpun berkali-kali mengalami keguguran. Rezeki tetap ada InshaAllah.

Ini adalah pengalaman mereka yang menggunakan Vivix untuk cuba hamil. Alhamdulillah. Dengan asbab pengambilan Vivix secara konsisten, mereka berjaya hamil.

Testimoni #1

cara cepat hamil

Testimoni #2

cepat hamil selepas keguguran

Untuk dapatkan suplemen untuk elakkan keguguran berulang, boleh whatsapp saya di 019-722 8520.

Saya sentiasa terbuka untuk mendengar pengalaman kalian dan memberi nasihat apa yang perlu dilakukan. InshaAllah.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

 

Share Button

Cara Kecutkan Fibroid Dan Cegah Fibroid Muncul Semula

Fibroid yang dah kecut atau fibroid yang telah dibuang melalui pembedahan memang tiada jaminan kes ini tidak akan berulang di masa akan datang. Jadi mereka yang pernah mengalami ketumbuhan fibroid harus berjaga-jaga untuk mencegah fibroid tumbuh semula.

kecutkan fibroid dengan cepat
Fibroid boleh membesar seumpama saiz bayi di dalam rahim. 🙁

Begitu juga dengan mereka yang tidak pernah mengalami ketumbuhan fibroid ni, harus ambil langkah berjaga-jaga untuk mencegah fibroid.

Fibroid adalah ketumbuhan di dalam rahim atau uterus. Ia bukanlah sejenis kanser atau penyakit kronik yang menyerang kebanyakan wanita berusia 30 – 40 an. Walaupun ia tidak berbahaya atau penyakit meragut nyawa, ketumbuhan ini akan menyebabkan beberapa ketidakselesaan kepada penghidapnya. Di antaranya ialah pendarahan rahim yang banyak dan berpanjangan, haid terlalu banyak, sakit semasa bersama, selalu rasa nak kencing kerana fibroid menghimpit pundi kencing dan masalah-masalah lain lagi.

CARA-CARA KECUTKAN DAN CEGAH FIBROID TANPA PEMBEDAHAN

1. Tukar Bahan Pencuci Dalam Rumah

Tukar bahan-bahan pencuci dalam rumah yang mengandungi bahan kimia berbahaya kepada bahan yang semulajadi. Ini akan mempengaruhi kestabilan hormon dalam badan dan boleh menyebabkan fibroid, period tidak teratur dan penyakit yang berkaitan dengan hormon.

Elakkan diri daripada menggunakan racun serangga kerana ia mengandungi bahan kimia berbahaya yang boleh merencatkan kestabilan hormon dalam badan.

Tukar produk mandian, syampu, sabun pencuci pinggan dan pencuci baju yang semulajadi atau organik.

2. Jangan Guna Bekas Atau Cawan Plastik

Elakkan daripada menggunakan beka plastik dan cawan plastik untuk meletakkan makanan dan minuman. Bahan-bahan plastik ini boleh meningkatkan Xenoestrogen. Jangan gunakan bekas-bekas plastik untuk memanaskan makanan dalam microwave.

3. Makan Makanan Organik

Makan ayam atau tumbuhan organik. Ayam yang disuntik dengan hormon tumbesaran atau penggunaan racun serangga untuk tumbuhan boleh menggangu hormon dalam badan sekaligus akan menyebabkan fibroid atau penyakit yang berkaitan dengan hormon yang lain seperti endometriosis atau senggugut teruk.

4. Elakkan Guna Losyen Atau Skin Care Yang Mengandungi Bahan Berbahaya

Gunakan losyen tanpa Paraben dan elakkan daripada menggunakan produk penjagaan kulit yang mengandungi Merkuri, Hydroquinone dan Tretinoin. Produk ini bukan sahaja boleh memudaratkan kulit secara luaran sahaja tetapi ia boleh mengganggu keseimbangan hormon dalam badan. Akhirnya mengalami Cyst, Fibroid atau Endometriosis.

Banyak produk tempatan yang memasukkan bahan-bahan terlarang ini ke dalam produk mereka untuk beri kesan cepat kepada kulit walhal ia amat memudaratkan.

Contoh produk beracun yang terkini, April 2017.

Cegah fibroid
Produk beracun yang mengandungi merkuri,hydroquinone dan tretinoin

Baca kenyataan akhbar KPK yang terkini di sini. Klik link di bawah.

Produk-Produk Kosmetik Yang Dikesan Mengandungi Racun Berjadual

5. Jauhi Makanan Bergula, Berlemak Dan Berminyak

Jauhi makanan bergula, berlemak dan berminyak yang merupakan penggalak Estrogen. Kandungan hormon Estrogen yang berlebihan dalam badan akan menggalakkan pertumbuhan fibroid. Kurangkan makan makanan dalam tin dan jauhi juga makanan segera serta ‘junk food’.

6. Ambil Suplemen Semulajadi Yang Selamat Dan Berkesan

Cara kecutkan fibroid dengan cepat
Suplemen semulajadi yang berkesan untuk kecutkan fibroid

Amalkan suplemen yang terbukti berkesan dan selamat untuk digunakan dalam jangka masa yang lama. Suplemen ini dapat membantu mengecutkan fibroid dan  menstabilkan hormon Estrogen dalam badan sekaligus mengelakkan pertumbuhan fibroid.

Lihat pengalaman mereka yang mengambil suplemen Shaklee untuk mengecutkan fibroid di sini.

Klik link –> Berjaya Kecutkan Fibroid Dengan Cepat

Usah dibiarkan fibroid makin membesar tanpa sebarang usaha. Apabila terlalu besar, hanya dengan cara pembedahan sahaja mampu selesaikan masalah fibroid ni. Kecutkan fibroid semasa saiznya masih kecil.

Sila klik gambar untuk membuat pembelian sendiri menggunakan kad kredit atau kad debit.

petua kecutkan fibroid tanpa pembedahanAtau

Hubungi saya di 019-722 8520 untuk membuat tempahan. Anda layak mendapat keahlian percuma dengan set ini. Saya akan bantu anda untuk mendaftar keahlian secara percuma. Konsultasi juga adalah percuma.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Bahaya Kanser Usus Jika Tidak Dirawat Dari Peringkat Awal

Kanser usus adalah antara kanser pembunuh di ranking ke tiga pada masa ini di Malaysia. Kebiasaannya kanser tidak dapat dikesan pada peringkat awal kerana ia tidak menunjukkan simptom yang jelas di tahap pertama mahu pun kedua. Tetapi ia akan merebak dengan cepat apabila dikesan pada tahap 3 dan 4.

Menurut Perunding Perubatan Gastroenterologi, Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Prof. Madya Dr. Raja Affendi Raja Ali,
kanser usus tidak mempunyai tanda gejala pada peringkat awal apabila pesakit tidak akan menyedari mereka menghidap kanser usus sehingga penyakit berkenaan telah berada pada tahap yang kronik.

Sumber : Utusan Malaysia

Tahap kanser usus

Saya mempunyai seorang pelanggan setia Vivix yang bergelar doktor disahkan penyakit kanser usus. Namun, beliau dapat mengesan sakitnya di peringkat awal. Alhamdulillah beliau mendapat rawatan yang sebaiknya dan sekarang bebas kanser sepenuhnya. Kini beliau konsisten mengambil Vivix untuk meningkatkan sistem imun dan melindungi sel-sel badan beliau.

Antara Petanda Awal Kanser Usus Yang Perlu Diberi Perhatian

1. Cirit-Birit

Cirit-birit yang kerap tanpa mengetahui puncanya adalah salah satu petanda kanser usus.

2. Sakit Perut

Sakit di bahagian abdomen bergantung kepada kedudukan kanser usus.

3. Hilang Selera Makan Dan Turun Berat Badan

Pesakit mengalami kehilangan berat badan yang drastik.

4. Tabiat Ke Tandas-Terasa Ingin Buang Air Tetapi Tiada Najis Yang Keluar

Pesakit merasakan ingin ke tandas tetapi tiada najis yang keluar. Ini adalah kerana kanser yang terletak pada bahagian rektum. Apabila ketumbuhan sudah memenuhi rektum, ianya memberikan mesej yang salah kepada badan seolah-olah rektum sudah dipenuhi najis. Sedangkan tiada najis di dalam rektum, yang memenuhinya adalah sel-sel kanser sahaja.

5. Perubahan Tabiat Buang Air Seperti Sembelit

Tabiat membuang air besar untuk setiap individu adalah berlainan. Pesakit kanser mengalami perubahan dari segi tabiat membuang air besar selang 3 atau 4 hari, atau lebih lama.

6. Berak Berdarah

Darah bercampur dengan najis. Najis pula berwarna kehitaman.

7. Sembelit Yang Diselangi Dengan Cirit-Birit

Kanser usus yang hampir tersumbat akan menyebabkan najis keras tidak dapat melalui usus besar. Pesakit akan mengalami gejala sembelit pada ketika itu. Najis yang tersumbat ini mempunyai banyak bakteria dan akan ‘membusuk’ di dalam usus, menyebabkan air kembali diserap ke dalam usus. Ini menyebabkan najis menjadi lembik dan berair. Pada ketika ini, pesakit akan mengalami gejala cirit. Cirit yang dialami adalah lebih daripada lima kali sehinggakan sesetengah pesakit mengadu tidak dapat mengawal simptom cirit ini. Kitaran sembelit dan cirit akan berulang.

8. Tidak Berak Dan Kentut Serta Muntah

Gejala ini berlaku apabila usus tersumbat 100 peratus.

Sumber : mmgazette

Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Kanser Usus

Menurut kajian yang dijalankan mengenai Resveratrol yang telah diterbitkan di dalam 2000 jurnal, Resveratrol adalah antioksidan yang sangat kuat mampu meneutralkan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan sel seterusnya merencatkan perkembangan serta membunuh sel kanser. (Rujukan : WebMD)

Sembuh dari kanser Sembuh dari kanser

Berikut ialah testimoni pesakit kanser usus yang kini telah menjalani kehidupan yang lebih baik dan bebas kanser. Alhamdulillah.

Testimoni Bebas Kanser Usus 1 :

Ubat kanser usus
Bebas kanser usus

Testimoni Bebas Kanser Usus 2 :

Testimoni Bebas Kanser Usus 3 :

Rawat kanser usus

Testimoni Bebas Kanser Usus 4 :

Usaha untuk bebas kenser dengan pengambilan Vivix secara konsisten. Yang selebihnya kita doa dan tawakkal kepada Allah.

Hadiah yang paling baik ialah hadiah kesihatan. Berikan yang terbaik untuk orang yang kita sayang.

Dapatkan Vivix dengan menghubungi saya segera di 019-722 8520.

Atau boleh beli terus menggunakan kad debit atau kad kredit anda. Klik gambar di bawah.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

7 Sebab Kenapa Kita Perlukan Suplemen Untuk Panjang Umur

Kenapa mak kita tak ambil suplemen pun ok jer dulu-dulu. Lahirkan anak 10 orang pun steady je tak ambil vitamin apa pun.

Kenapa suplemen jadi keperluan pula di zaman sekarang ni?

 

Jom cek hidup kita hari ini.

1. Makanan segera dah jadi makanan ruji dah. KepC, pizzHot dan macam- macam lagi.
Itu belum kira nak buat spaghetti guna sos Proges ke Kimbill ke kan. Macam-macam lagi yang segera. Sayur pun segera. Sayur frozen. Kan?

2. Kita bukan ternak ayam sendiri di belakang rumah.

3. Kita tak kutip sayur di tepi rumah kita.

4. Kita jarang makan sayur dan ulaman.

5. Kita makin sibuk, makin stress dan makin nak short cut dalam semua perkara.

6. Kita masak sendiri di rumah 2-3 kali je seminggu. Hari-hari lain kita telan je minyak yang entah guna kali ke berapa dah. Ayam pun ayam cucuk. Kan?

7. Nugget pun kita beli yang dalam paket kan. Kita kecil-kecil dulu tak kenal pun apa itu nugget kan…

Saya tak kata orang lain. Ini adalah kehidupan saya hari ini. Ia adalah proses jalani kehidupan lebih baik. Buang dan tukar mana yang boleh tukar.

Dan topup dengan keperluan vitamin.

Anak-anak macam mana?

Anak-anak saya bersahabat baik dengan segala jenis vitamin kanak-kanak. Itu pun diorang suka sangat sayur dan buah. Still perlukan vitamin untuk penuhi lopong-lopong nutrisi dalam badan mereka.

Banyak lagi yang perlu dibaiki dan ditambah nilai untuk kesihatan dan masa depan yang lebih baik.
InshaAllah.

Hubungi akakSelim di 019-722 8520 sekarang untuk tingkatkan tahap kesihatan anda.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...