Masalah Tangan Menggelupas dan Kasar Hilang Dengan Sabun Basuh Pinggan Semulajadi

Masalah tangan menggelupas, gatal dan alah dengan sabun pencuci pinggan memang amat menyakitkan dan melecehkan. Apa lagi kalau setiap kali nak basuh pinggan mangkuk terpaksa guna sarung tangan getah. Tak selesa gitu kan…. Ibu-ibu tahu ke kenapa tangan jadi allergik sebegitu dengan sabun pencuci pinggan? Sebab utamanya adalah bahan kimia yang terkandung di dalam pencuci tersebut. Sepatutnya ibu-ibu carilah pencuci

Share Button
Continue reading »

Idea hadiah untuk baby baru lahir

Asyik-asyik nak belikan hadiah baju, seluar, peralatan baby kalau nak pergi tengok baby baru lahir. Boring dah kan hadiah2 tu? Sebab silap2 haribulan, mak pak baby tu tak suka pun nak guna atas sebab2 tertentu seperti baby allergik dan lain2. Macam saya sendiri, saya memang tak gunakan bedak untuk baby. So, kalau ada orang bagi bedak tu, rasa agak membazir kerana hanya akan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »