Ubat Untuk Sendi Lutut Supaya Ibadat Lebih Baik Dan Selesa

Masalah sakit sendi lutut ni macam dah jadi trend dah sekarang ni. Umur awal 30-an pun dah sakit lutut. Apabila sakit lutut, memang banyak benda yang kita susah nak buat. Usahkan nak buat senaman hebat-hebat, yang paling utama nak solat pun susah. Terpaksa solat duduk guna kerusi. Nak sujud pun tak boleh sebab lutut tak boleh lipat dah. Masa tu baru kita tahu yang sujud tu sangat mendamaikan dan menenangkan. Masa tulah rasa menyesalnya tak jaga lutut elok-elok.

Kalau dah sakit, apa nak buat? Takkan nak biarkan macam tu je kan?

Biasanya kita akan ambil kalsium lebih sikit sebab ingatkan tulang kita ada masalah. Tapi yang sebenarnya punca sakit lutut ni adalah sebab kolagen di bahagian sendi lutut yang dipanggil tulang rawan tu dah berkurang. Sedikit demi sedikit kolagen di dalam tulang rawan ni akan berkurang dengan peningkatan usia. Jadi bila dua sendi bergesel, memang akan rasa sakitlah. Lebih teruk jika berat badan pun ada masalah. Bertambah-tambah sakit sendi lutut ni.

Akak selim bercerita daripada pengalaman sendiri. Memang sangat sakit. Ngilu, pedih dan macam-macam rasa lagi. Jalan pun terhencot2 tau. Akak selim nak kongsikan apa yang membantu akak selim pulih semula. Lebih dari sebulan juga akak selim solat duduk di kerusi.

Rindu! Rindu sangat nak sujud. Tapi apakan daya lututku tak boleh dilipat. Tak boleh nak duduk langsung. 🙁

Akak selim amalkan Shaklee Collagen Powder dan Vivix secara konsisten. Alhamdulillah, dah tiada masalah sakit sendi dah. Yang syoknya, jeragat makin pudar dan liang pori pun makin kecil.

Hilangkan sakit sendi dengan kolagen dan vivix
Akhirnya akak selim boleh solat berdiri selepas konsisten dengan kolagen dan vivix

1. Vivix

Membantu memperbaiki sel-sel yang rosak yang menyebabkan sakit sendi. Bila sel-sel dah sihat, sakit sendi pun makin berkurang.

2. Shaklee Collagen Powder (SCP)

Apabila kita amalkan SCP ni secara konsisten, kolagen akan diserap oleh tubuh kita dan akan menggantikan kolagen yang telah hilang di dalam tulang rawan kita. Makin banyak kolagen yang masuk ke dalam badan kita, makin pulih kesihatan sendi lutut kita. Sebab itu kita kena pastikan ambil kolagen yang benar-benar boleh menyerap dengan baik oleh badan.

Bagaimana nak pilih kolagen yang baik? Boleh klik link di bawah ni untuk tahu cara pilih kolagen yang betul-betul berkesan.

Cara Pilih Kolagen Yang Terbaik Dan Berkesan

Hubungi akak selim hari ini untuk pulihkan sakit sendi lutut. Whatsapp akak selim 019-722 8520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

 

Share Button

Rahsia Wanita Ini Merawat Kulit Kusam Dan Cerahkan Wajah Secara Semulajadi

Semua wanita di dalam dunia ni menginginkan kulit cantik kan? Nak kulit putih macam selebriti. Kalau kulit tak berapa nak putih pun, janganlah risau. Yang paling penting kulit tak kusam dan nampak letih. Lagi sedih kalau suami komplen kan?

Salah satu cara untuk merawat kulit yang kusam ni adalah dengan kolagen. Kenapa perlukan kolagen? Sebab kolagen dalam badan kita ni akan berkurang sedikit demi sedikit mengikut pertambahan usia. Jadi kalau kita tak sediakan cara untuk menghadapi kehilangan kolagen ni, memang bertambah kusamlah wajah kita.

Cuba tengok wanita ni. Kulitnya yang agak gelap dan ditumbuhi dengan jerawat-jerawat kecil di wajahnya. Dan kini kulitnya makin cerah dan halus. Jerawat pun sudah tiada lagi. Apa rahsia beliau?

Beliau mengamalkan serbuk kolagen Shaklee. Hasilnya memang berbaloi-baloi.

  • jerawat hilang
  • kulit makin cerah
  • kulit nampak lebih bermaya dan tidak kusam lagi

Kulit cantik tanpa make up

Kolagen ni bukan hanya sekadar memutihkan atau mencerahkan kulit sahaja, tetapi ia membantu merawat kecederaan pada kulit. Apabila naik jerawat, kulit kita cedera sebenarnya dan apabila ia sudah kering akan meninggalkan parut pula. Pengambilan kolagen ini dapat menghilangkan masalah jerawat dan juga parut jerawat yang nampak seperti lopak2 kecil di muka.

Kolagen Shaklee ni mudah diserap oleh tubuh kita. Kesannya memang cepat. Seawal 7 hari pun dah ada yang nampak kesannya. Ada pelbagai cara untuk dapatkan kesan optimum dengan kolagen ni.

Sekarang ni kolagen ni ada offer tau. Sepanjang bulan Mei ni. Amalkan sekarang ni dan dapatlah wajah baru yang lebih cerah dan bermaya di hari raya nanti. InshaAllah.

Untuk pembelian kolagen menggunakan kad debit atau kad kredit, boleh terus beli secara online di sini. Klik gambar di bawah ni ya.

Kolagen terbaik

Kalau rasa nak lebih jimat, boleh beli 2 sebab ada diskaun 5%. Boleh terus beli secara online di sini ya.

BELI 2 KOTAK KOLAGEN DENGAN DISKAUN 5% (klik link)

Tak cukup 2 kotak? Atau nak share dengan mak, adik beradik atau kawan-kawan? Boleh beli 6 kotak dan dapat PERCUMA 1 kotak. Best tu! PERCUMA tau. Beli 6 kotak dan dapat 7. Untuk beli 6 kotak, boleh hubungi saya di 019-722 8520 untuk saya register keahlian PERCUMA. Selain tu penghantaran juga PERCUMA. Dan bakal dapat CASH BACK lagi bulan depan. 🙂

Cepat-cepat tau sebelum offer ni berakhir.

SMS/Whatsapp ke 019-722 8520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

 

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...