Cara Berkesan Merawat Gout Di Rumah

Kena Gout memang menyakitkan. Teruk sehingga kena papah untuk ke mana-mana. Begitulah pengalaman seorang isteri, pelanggan saya yang suaminya mengidap penyakit Gout. Biasanya pesakit Gout akan ambil ubat painkiller untuk hilangkan rasa denyut dan sakit berbisa Gout. Memang selama-lamanya terpaksa ambil ubat jika tak usaha hilangkan asid urik cara semulajadi dari rumah. Cara Rawat Gout Dari Rumah 1. Garam Epsom

Share Button
Continue reading »

Ubat Sakit Lutut Paling Mujarab Tanpa Perlu Pembedahan

Apabila tengok ibu atau ayah kita sakit, memang rasa tak senang duduk kan? Gelisah semacam. Terasa mesti bantu walau macam mana pun. Bapak sakit kaki dah lama. Macam-macam ikhtiar dah untuk sembuhkan sakit kaki bapak. Kasihan tengok bapak yang susah nak berjalan. Ke mana-mana pun terpaksa berjalan menggunakan tongkat. Bapak cuba Vivix yang ada promosi 6 botol percuma 1 botol.

Share Button
Continue reading »
Rawat gout dengan berkesan

Sakit Gout Berpuluh Tahun Kini Sembuh Sepenuhnya

Ayah Puan Zarith sakit gout dah berpuluh-puluh tahun dah. Pain killer dan ubat gout tu memang dah jadi rutin harian. Wajib ambil dah. Kalau tersalah makan sikit je gout menyerang. Orang yang kena gout ni memang fahamlah macam mana sakitnya kalau gout tu menyerang. Jalan pun sampai kena papah dinding. Pelbagai usaha juga yang dilakukan oleh Puan Zarith sekeluarga. Maklumlah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »