Ubat Gastrik Paling Mujarab Tanpa Perlu Telan ‘Ubat Kapur’

Pernah kena gastrik atau perut masuk angin yang teruk? Sakit kan? Memang rasa tak keruan jadinya. Kalau tak kent*t atau sendawa, lagilah rasa sengsaranya bila badan masuk angin ni. Orang ada sakit gastrik, badan mereka mudah masuk angin. Dan kalau nak lega cepat, memang kena telan ubat kapur yang tak sedap tu. Huhuhu.

hilangkan gastrik cepat

Akak selim tiada gastrik, Alhamdulillah. Tapi selalu juga kena telan ubat kapur dulu sebab badan mudah masuk angin. Susah nak keluar pula tu! Sengsara kalau kena kat tempat kerja. Memang nak menangis. Masa tu belum kenal Shaklee lagi. Kalau dah kenal, cepat-cepat boleh ambil ubat angin Shaklee yang cepat berkesan tu. Peppermint Ginger Plus. Memang tak sampai 5 minit pun, terus keluar angin sama ada ikut atas atas bawah. :p. Hehehe.

Untuk orang yang kena gastrik pula, jadual makan memang kena jaga. Begitu juga dengan pemilihan makanan. Contoh-contoh makanan yang perlu dielakkan ialah

1. Makanan terlalu pedas.

2. Makanan berasid seperti jus oren, air limau nipis, air asam jawa dan lain-lain yang bersifat masam.

Continue reading Ubat Gastrik Paling Mujarab Tanpa Perlu Telan ‘Ubat Kapur’

Share Button

Apa Bezanya Soya Shaklee Dengan Soya Di Pasaran?

Protein Shaklee ni memang dah macam jadi fenomena di Malaysia ni. Sebab apa? Ramai yang nak cantik, ibu hamil, ibu menyusu yang sangat sukakan protein soya ni. Kenapa? Apa bezanya dengan produk soya yang terdapat di pasaran?

Apa Bezanya Soya Shaklee Dengan Soya Di Pasaran?

1. Soya NON GMO

Apa benda Non GMO ni? Soya ni tidak diubah secara genetiknya.
Penanaman dan pemprosesannya dikawal ketat untuk memastikan kualiti soya yang terbaik dan semulajadi.
12804614_10208604885062972_4779555781880549009_n
Dengan bahasa mudahnya, soya ini tidak diberikan sebarang bahan yang boleh mempercepatkan proses penuaiannya. Kalau 4 bulan tempoh matang, 4 bulanlah Shaklee akan tunggu dan tuai. Bukannya macam AYAM DAGING laaa kalau kat Malaysia ni.

2. Ada 9 asid amino penting

9 asid amino yang terkandung di dalam protein soya ni adalah asid amino yang memang diperlukan oleh badan kita. Tapi ianya tidak dapat dihasilkan oleh badan kita. Jadi, memang kita perlu ambil dari makanan atau minuman. Dengan pengambilan protein ESP ni, kita dapat bekalan 9 asid amino ni secara optimum.

3. Indeks Glisemik yang rendah

Apa Indeks Glisemik ni? (GI)
.
GI untuk protein soya ini adalah 39, sehinggakan ia sesuai diambil oleh pesakit diabetes. 🙂
.
Apa GI rendah ni?
GI rendah ni ialah memecahkan gula dengan perlahan-lahan dan membebaskan glukos ke dalam badan kita.
Ia akan mengekalkan paras gula dalam darah dalam keadaan rendah yang mana proses ini sangat penting untuk penjagaan kesihatan dan juga mengurangkan berat badan.

Haaa… berbeza kan? Cuba cek soya yang kita ambil, adakah ia sama dengan protein soya ni? Jika tidak sama, cepat-cepatlah hubungi saya sekarang. InshaAllah saya akan tunjukkan cara terbaik untuk minum soya dengan kesan yang optimum. Kulit lebih cantik dan tegang. Untuk ibu menyusu pula, penghasilan susu lebih baik dan bayi tidur lena. InshaAllah.

Dapatkan ESP anda hari ini ya. Sempena promosi beli 6 PERCUMA 1 ni. Dapat keahlian percuma dengan pembeli soya 6 tin ni. 🙂

SMS/Whatsapp Laila di 019-722 8520

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button

Badan Kembali Macam Anak Dara Walaupun Dah Anak 3!!

Seronok kan kalau badan cepat je kurus lepas mengandung. Untuk orang yang cepat kurus, memang senanglah kan. Tapi kalau yang jenis badan naik memang kena usaha lebih sikit. Nak kena rajin usaha.

Macam mana nak usaha tu? Ni salah sorang kawan saya yang berjaya turunkan 20 kg selepas bersalin. Sila klik link di bawah ni yaa…

Turun 20 kg lepas bersalin

4 Rahsia Turun 20 kg Selepas Bersalin

Ini pula kisah Puan Nor, mak anak 3 yang badannya kembali macam anak dara walaupun dah anak 3. :). Apa rahsia beliau?

Mak Anak 3 Tapi Badan Macam Anak Dara

Disebabkan beliau gagal menyusukan anak pertama sehingga 2 tahun, dapat menyusu 3 bulan je. Beliau berazam untuk menyusukan anak kedua dengan susu ibu lebih lama. Beliau ambil Energizing Soy Protein (ESP) semasa nak menyusukan anak ke 2. Susu memang banyak dan badan pun tak letih sangat.Alhamdulillah beliau berjaya menyusukan anak kedua sehingga 2 tahun 3 bulan.

Dan masih boleh menyusu semasa mengandungkan anak ke 3. Setelah anak ke 3 lahir pun, anak ke 2 masih lagi menyusu bersama-sama dengan adiknya. Sejak konsisten dengan pengambilan ESP, beliau tiada masalah untuk menyusukan 2 anak sekaligus.

Alhamdulillah.

Selain daripada susu makin banyak dan badan bertenaga je walaupun semasa mengandung dan menyusukan anak, beliau juga dapat KESAN SAMPINGAN yang sangat BEST!

1. Susu banyak sehinggakan boleh menyusukan 2 anak sekaligus (tandem nursing).

2. Kulit pun makin cerah, parut makin pudar.

Turun berat lepas bersalin

Continue reading Badan Kembali Macam Anak Dara Walaupun Dah Anak 3!!

Share Button

6 Sebab Kenapa Soya Shaklee Adalah Yang Terbaik Di Pasaran

Soya sentiasa menjadi buah mulut orang. Ada yang kata penyebab kanser, ada yang kata menyebabkan lelaki jadi ciri-ciri perempuan dan bermacam-macam lagi tohmahan terhadap soya.

Protein untuk cepat kurus

Sebenarnya bukan soya yang bersalah tetapi jenis soya yang berlainan itu yang membuatkan soya memberi kesan positif atau negatif terhadap penggunanya.

Sebelum minum soya, ini adalah ‘checklist’ yang kita WAJIB cek, soya tersebut sesuai untuk diminum atau tidak.

Klik link –> Cek Dulu Soya Yang Kita Suka

ESP Shaklee adalah bukan sekadar soya tetapi adalah produk soya terbaik. Sama macam kereta Ferrarilah, ia bukan sekadar kereta tetapi kereta paling laju.

Jadi, adalah tidak adik jika kita nak samakan ESP Shaklee ni dengan air soya kotak atau tempe atau nattou (makanan jepun-kacang soya yang ditapaikan) atau tauhu atau apa-apa sahaja produk soya di pasaran.

Jom kita tengok.

6 Sebab Kenapa Soya Shaklee (ESP) Adalah Yang Terbaik

1. Keberkesanan ESP Terbukti Melalui Kajian Klinikal Saintis Sedunia

Protein untuk cepat kurus

ESP dimajukan oleh orang-orang cerdik pandai iaitu para saintis Shaklee. Bukan dicipta oleh orang-orang biasa yang hanya keluarkan produk tanpa mengkaji dahulu produk tersebut.

Kajian-kajian ini bukan sahaja dijalankan oleh saintis Shaklee sahaja, tetapi juga dijalankan oleh saintis luar (pihak ke-3 yang tiada kaitan dan kepentingan dengan Shaklee). Dalam banyak-banyak syarikat nutrisi, Shaklee je berani menggunakan pihak ke-3 ini menjalankan kajian ke atas produk-produknya.

Kebanyakan syarikat lain tidak meminta pihak lain mengkaji produk mereka kerana dikhuatiri tiada kelulusan ujian klinikal.

2. ESP Satu-Satunya Produk Yang Ada Semua 9 Asid Amino Penting

Protein untuk cepat kurus

Badan kita memerlukan protein untuk membina sel yang sihat. Pembinaan sel yang tidak sihat akan menyebabkan bermacam-macam kanser kepada tubuh badan.

Unsur protein terdiri daripada 21 jenis asid amino :

-12 daripadanya dinamakan non-essential amino acid dan dihasilkan oleh badan kita.

-9 lagi dinamakan essential amino acid  dan HANYA boleh didapati daripada makanan yang kita makan kerana badan kita takkan boleh hasilkan protein-protein ini.

Di dalam pasaran dunia, tiada satu pun produk yang mampu membekalkan kesemua 9 essential amino acid ni KECUALI ESP. Sehingga sekarang pun, ESP adalah satu-satunya produk yang mengandungi semua essential amino acid ni.

3. ESP Diproses Pada Suhu Yang Rendah Agar Protein Tidak Rosak

Protein untuk cepat kurus

Dalam 100 gram daging atau ayam yang kita makan, kita mungkin hanya dapat 10 gram sahaja kandungan protein yang ada dan selebihnya adalah HAMPAS.

Kenapa HAMPAS?

Sebab makanan yang kaya dengan protein sekali pun akan hilang kandungan protein apabila dimasak. Ini kerana protein akan musnah dalam suhu yang tinggi, lebih-lebih lagi pada suhu makanan di masak.

Dan kalau masih ada pun saki baki protein dalam masakan, strukturnya dah berubah kepada gumpalan-gumpalan yang sukar dihadam dan diserap oleh badan. Sebab itulah kita ni dah banyak makan ayam, ikan dan daging pun masih lagi terdedah kepada risiko tak cukup protein dalam badan.

Tetapi,

protein dalam ESP tak musnah kerana ia diproses pada suhu yang rendah supaya kandungan protein di dalamnya kekal berkualiti dan kekal berkesan pada tubuh. Memang bukan HAMPAS yang masuk ke dalam badan kita.

4. ESP Diperbuat Daripada Sumber Kacang Soya Non-GMO

Protein untuk cepat kurus

Zaman sekarang ni banyak tanaman yang diubahsuai secara genetik. Contoh paling mudah ialah kita kacuk bunga biar nampak lagi cantik atau buah supaya lagi sedap. Antara produk yang popular yang diubahsuai secara genetik (GMO) ialah buah jambu batu, tembikai dan anggur tiada biji.

Begitu juga dengan soya. Kebanyakan produk-produk lain di pasaran sudah diubah secara genetik. Genetik mereka diubah supaya kurang risiko diserang penyakit untuk mendapatkan hasil yang lebih banyak dan sedap dimakan.

Risiko menggunakan produk-produk GMO ini ialah unsur makananan yang dimakan bukan lagi semulajadi, struktur berbeza dan sudah terdedah kepada racun pestisid yang menyebabkan alergi, kanser dan pelbagai penyakit lagi.

Tetapi,

ESP Shaklee dibuat daripada soya yang bukan GMO iaitu soya asli yang tidak diubah genetiknya. 1 tin ESP diproses daripada 30 kg soya asli.

5. Kandungan Glysemic Index (GI) Dalam ESP Adalah Rendah

Protein untuk cepat kurus

ESP ni Low GI. Maksudnya ia ditukar kepada glukos dan tenaga secara perlahan-lahan, bukan sekaligus.

Perasan tak?
Kalau kita makan roti canai atau nasi lemak banyak-banyak sekali pun, lepas 2-3 jam dah lapar semula kan? Sebab roti canai dan nasi lemak ni High GI. Cepat kenyang dan cepat lapar sebab tenaga ditukar sekaligus. Makanan High GI ni tak bagus untuk pesakit kencing manis sebab ia membuatkan kandungan gula dalam badan mereka tidak stabil.

Tapi,

ESP ni Low GI.

Kalau makan pagi-pagi tu, kadang-kadang tengah hari pun masih rasa kenyang lagi. Bila kita rasa kenyang, kuranglah rasa asyik nak makan tu. Bila boleh kurangkan makan/kalori, ia boleh membantu kita kuruskan badan.

Sebab ESP ni Low GI, ia bagus untuk pesakit kencing manis. ESP ni boleh membantu stabilkan paras gula dalam darah mereka.

6. ESP Tiada Kolesterol, Tiada Asid Urik & Sangat Mudah Diserap Oleh Badan

Protein untuk cepat kurus

ESP memang tiada kolesterol sebab ia dihasilkan daripada tanaman. Selain dari pesakit kencing manis, pesakit darah tinggi pun tiada masalah untuk ambil ESP.

ESP juga tiada asid urik, sebab asid urik ni datangnya daripada badan, bukan makanan. Jadi pesakit gout pun boleh ambil ESP.

Dan sebab ESP adalah produk semulajadi, ia sangat mudah dihadam dan diserap oleh badan. Jadi, badan kita boleh dapat kebaikan protein daripadanya sebanyak dan secepat mungkin.

Boleh hubungi Laila di 019-722 8520 untuk pertanyaan lebih lanjut atau untuk pesanan ESP anda.

Laila

ID 854299

Share Button

Soya Bahaya Untuk Kesihatan? Wajib Cek Soya Yang Anda Ambil!

Macam-macam khabar angin yang orang perkatakan tentang soya ni kan? Kesian soya yang tak bersalah. 🙂

Protein soya yang terbaik di pasaran
Soya yang dicuci dengan air dapat mengekalkan isoflavones.

Sebenarnya soya ni ada bermacam-macam jenis. Dan tugas kita adalah mencari soya yang terbaik untuk kita ambil sebagai minuman harian.

Bagaimana Nak Tahu Soya Tu Bahaya Atau Tidak?

Haaaa, jom baca kat sini.

  • Ditanam secara organik?
  • Tidak menjalani proses genetik (Bukan GMO)?
  • Mengandungi 9 asid amino penting?
  • .
  • .
  • .

Siap ada ‘cheklist’ lagi ni. Pastikan soya yang anda minum hari ini menepati semua kategori yang dibincangkan. Baca lebih lanjut di entry di bawah ni ya. Sila klik.

Soya Yang Selamat Untuk Anda

Dengan lebih tepat, carilah soya yang benar2 menepati ciri-ciri selamat yang di sebutkan di dalam entry di atas.

Soya Yang Mana Lebih Selamat Dan Sangat Istimewa?

Bila dah tahu ciri-ciri soya yang selamat, sudah pasti anda ingin tahu soya yang manakah yang menepati ciri-citi tersebut. Malah soya ini menjadi buah mulut rakyat Malaysia, sentiasa mendapat permintaan dan ramai peminatnya.

Soya yang mana lagi kalau bukan ESP kan? Apa ESP ni?

esp-soy-protein

ESP adalah Energizing Soy Protein, yang merupakan produk PALING HOT sepanjang masa.

Apa Istimewanya ESP Ni?

Mari kita tengok. Klik link di bawah ni ya

ESP Yang Sangat Istimewa Dan Tidak Ada Pada Soya Biasa

Masih ragu-ragu? Kurang percaya? Kalau begitu, jomlah kita tengok testimoni daripada ribuan pengguna ESP ni. 🙂

Anda pasti teruja kerana ia bukan sahaja memberi efek untuk kulit tetapi membantu ibu menyusu, ibu dalam pantang, ibu hamil dan pelbagai pengalaman lagi.

Testimoni 1 :

ESP bagus untuk kulit

Testimoni 2 :

ESP1

Testimoni  3 :

ESP2

Testimoni  4 :

ESP3

Testimoni  5 :

ESP4

Teruja untuk mendapatkannya? Tambah lagi bulan ni promosi tau!! Beli 6 PERCUMA 1 tin ESP! Cepat2 hubungi saya kerana offer ini hanya tinggal 3 hari sahaja lagi.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-7228520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button

Keistimewaan ESP Shaklee Yang Tidak Ada Pada Soya Biasa

Sebelum kita tahu apa betapa istimewanya ESP Shaklee ni, saya nak share dulu apa ISTIMEWANYA ESP ni. Haaaa, boleh tengok gambar bawah ni. Best kan?

Pelbagai khasiat ESP Shaklee
Keistimewaan ESP Shaklee.

Ok, jom kita tengok apa BEZAnya ESP atau protein soya Shaklee ni berbanding dengan soya yang ada di pasaran.

Perbezaan Protein Soya Shaklee Berbanding Soya Biasa Di Pasaran.

1. Protein soya yang banyak UJIAN KLINIKAL.

Protein ESP terbaik
Ujian klinikal sentiasa dilakukan untuk menjamin kualiti protein soya yang dihasilkan

Shaklee merupakan syarikat pertama yang mengeluarkan makanan tambahan protein yang berasaskan soya dan Dr Shaklee adalah orang yang pertama mencipta pengasingan protein pada awal 70-an. Banyak ujian klinikal yang telah dijalankan ke atas protein soya ini dan membuktikan bahawa protein soya adalah faktor penting dalam penjagaan kesihatan.

2. Soya yang NON-GMO (Non-Genetically Modified).

Soaya yang selamat di pasaran ialah ESP
Soya yang tidak diubahsuai secara genetik.

Soya yang digunakan oleh Shaklee adalah NON-GMO iaitu soya yang tidak diubahsuai secara genetikProtein soya Non-GMO ini dihasilkan di bawah satu program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari  proses menanam hinggalah saat pemprosesannya. Program ini memastikan kacang soya bebas daripada pendedahan perubahan genetik. Daripada benih sehingga penyimpanannya, yakinlah dgn shaklee dalam penggunaan ramuan-ramuan yang semulajadi dan berkualiti.

3. Mengandungi 9 ASID AMINO penting.

Continue reading Keistimewaan ESP Shaklee Yang Tidak Ada Pada Soya Biasa

Share Button

ESP Shaklee LEBIH MURAH Sepanjang Bulan Oktober 2014

Waktu biasa-biasa pun memang dah murah dah ESP ni. Sebab apa?

Sebab :-

1. 1 tin tu ada 850 gram.

2. Boleh bertahan sehingga 2 bulan.

3. Soya yang NON GMO. Dah laa murah, NON GMO pulak tu! NON GMO ni apa? Soya yang asli digunakan di dalam pembuatannya, bukannya soya yang diubah genetiknya. Bukan senang dan murah untuk menghasilkannya berbanding dengan harganya yang sangat mampu milik. Bagaimana nak tahu soya yang anda suka tu BAGUS dan SELAMAT ke tak? Anda boleh klik link di bawah ni.

Soya anda minum tu SELAMAT ke?

4. Harga RM150. Ini harga RETAIL waktu biasa-biasa. Tapi kalau jadi ahli, harga lain. Dan yang lebih best, bulan ni ada promosi BELI 6 PERCUMA 1 tin EKSKLUSIF untuk mereka yang dah bergelar ahli SHAKLEE, jadi bertambah2lah murahnya.

ESP Shaklee MURAH
ESP adalah produk paling HOT sepanjang masa.

 

Dapatkan ESP dengan harga promosi yang LEBIH MURAH sepanjang bulan ini dengan menghubungi saya seperti di bawah.

DAN

Ketahui juga apa kelebihan menjadi AHLI SHAKLEE di sini. Sila klik link di bawah ya.

KELEBIHAN MENJADI AHLI SHAKLEE

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-7228520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Kenkoushoku.com

Share Button

Tips Kekal Cergas di Awal Kehamilan Sepanjang Ramadhan

Alhamdulillah, dah hari ke 6 kita berpuasa. Anda semua ok? Kalau ok, Alhamdulillah. Syukur semuanya dipermudahkan oleh Allah. Rasanya belum ‘declare’ kat mana2 media social lagi ni. Alhamdulillah saya mengandung 9 minggu di minggu pertama Ramdhan 2014 ini. Syukur pada Allah mengurniakan nikmat yang tidak terhingga ini. Sehingga hari ini, Alhamdulillah masih boleh berpuasa penuh. Loya2 dan perut masuk angin tu setakat ni masih boleh bertahan. Hari ni saya nak share tips cergas dan bertenaga walaupun di awal kehamilan. Kalau di akhir kehamilan, cabarannya lain pula kan?

Tips Kekal Cergas di Awal Kehamilan Sepanjang Ramadhan

Tips Kekal Cergas dan Bertenaga di Awal Kehamilan

Biasanya, di awal2 kehamilan ni perut rasa sebu jika tidak makan. Kalau kita baca kat mana2 website pun, ramai menasihatkan supaya kita kerap makan dan minum dalam kuantiti yang kecil untuk mengelakkan perut masuk angin dan juga sebu atau dikenali dengan ‘heartburn‘. Bagaimana ingin mengatasi masalah ini di bulan Ramadhan? Kan kita puasa kan?

Continue reading Tips Kekal Cergas di Awal Kehamilan Sepanjang Ramadhan

Share Button

Selamatkah soya yang anda suka?

Sekarang ni bermacam2 jenis soya berada di pasaran. Kadang2 kita sendiri pun taktahu yang mana satu yang paling bagus dan sesuai utk diamalkan. Ok, jom kita tengok kriteria2 soya yang selamat.
Sila cek ye. Adakah soya yang anda suka tu :-

  • Ditanam secara organik?
  • Tidak menjalani proses genetik (Bukan GMO)?
  • Mengandungi 9 asid amino penting?
  • Dalam proses pembuatan untuk menghasilkan soya yang mengasingkan, kepingan soya dihancurkan dan dibasuh dengan air, bukan alkohol?
  • Bahan anti-thyroid/anti-pertumbuhan disingkirkan?
  • Diproses tanpa haba?
  • Ditambah dengan kalsium? (ketika minyak dikeluarkan, ia menjadi makanan berasid – dineutralkan bila kalsium ditambah)?

Adakah jawapan anda semuanya YA? Alhamdulillah, soya yang anda minum tu selamat. Kalau kebanyakan jawapan anda adalah TIDAK, jom kita cari soya mana yang selamat demi utk menjaga kesihatan. Sebelum tu kita tengok dulu penerangan utk ciri2 soya yang disebutkan di atas.

  • KACANG SOYA TIDAK ORGANIK
    (menggunakan baja kimia, pestisid, etc) – mengandungi khasiat yang rendah tapi tinggi nitrat. Kandungan nitrat yang tinggi membawa risiko KANSER!!!
  •  KACANG SOYA GMO
    lebih murah untuk menghasilkannya, dan lebih berisiko kepada kesihatan pengguna kerana ia menghasilkan toksin!
  •  9 ASID AMINO adalah penting untuk proses penghasilan hormon, antibodi dan enzim. Kekurangan asid amino perlu ini menjadikan tubuh kita kurang berkesan untuk menjalankan proses-proses penting dalam tubuh.
  •  KACANG SOYA DIPROSES DENGAN ALKOHOL
    mengurangkan kadar isoflavone hingga 88%! Isoflavone adalah bahan yang mengurangkan risiko kanser. Ia juga penting dalam tindakan hormon dan jisim tulang.
  •  BAHAN ANTI-TIROID & ANTI-PERTUMBUHAN
    menyebabkan fungsi tubuh terganggu dalm meningkatkan risiko kanser.
  •  KACANG SOYA YANG DIPANASKAN merosakkan kandungan proteinnya!
  •  KACANG SOYA YANG DIPROSES (DIBUANG MINYAKNYA)
    menjadi berasid. Kalsium yang ditambahkan akan menjadikannya neutral semula.

Credit : Vitaminsemulajadi

Anda pastikah soya yang anda ambil menepati ciri2 di atas? Mungkin anda juga pernah terbaca artikel2 yang dikeluarkan yg mengatakan bahaya mengamalkan soya dalam diet harian, tetapi itu sebenarnya adalah soya yg diambil tu tidak menepati ciri2 yg saya sebutkan ni. Jadi pastikanlah anda mengamalkan soya yg terbaik bukan hanya memilih SOYA hanya kerana ia SOYA. Pastikan SOYA itu adalah keluaran SHAKLEE iaitu ESP, Energizing Soy Protein. Soya ini dijamin selamat dan berkualiti serta menepati ciri2 di atas.:)

Dapatkannya hari ini kerana Shaklee ada buat promosi BELI 6 PERCUMA 1!

Laila
Email : lailaisma2207@gmail.com
SMS/Whatsapp : 019-722 8520

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...