Tips Turunkan 5kg Dengan Cepat Dan Mudah Di Bulan Puasa

Alhamdulillah, 1 Ramadhan hari ni. Syukur kerana kita masih lagi bernafas dan dapat merasai nikmat Ramadhan yang penuh berkat. Alhamdulillah. Kita memang selalu berazam untuk turunkan berat badan di bulan puasa kan? Maklumlah nak raya nanti dengan badan kurus cantik molek. Sesekali balik kampung pastilah nak jumpa kawan-kawan lama kan. Setiap tahun jumpa pun asyik kena kutuk je kan? “Kau

Share Button
Continue reading »

Produk Kempiskan Perut Dalam Masa Seminggu

Nak kempiskan perut dan turunkan berat badan dengan cepat? Mulakan dengan set detoks ini dahulu. Set ini terdiri daripada 5 produk seperti berikut. 1. Vivix 2. Alfalfa 3. Herb-Lax 4. Peppermint Ginger Plus 5. DTX Complex Harga Set Kempis Perut ini ialah RM874.50. Set ini bertahan selama 2-4 bulan. Anda layak untuk mendapatkan keahlian Shaklee secara percuma dengan set detoks

Share Button
Continue reading »
Cara turunkan tekanan darah tinggi dengan cepat dan mudah

Menu 7 Hari Untuk Kempiskan Perut Macam JLO Dalam Masa Seminggu

Seperti yang akak selim dah janjikan, akak selim akan kongsikan menu 7 hari sempena projek #kempisMacamJLO yang bakal bermula esok. 🙂 Korang jangan lupa sediakan Set Detoks untuk kesan kempis yang betul-betul kempis tau. Kalau korang tak sempat esok, bila-bila pun korang boleh buat. Paling penting korang disiplin. Lakukan bersungguh-sungguh selama 7 hari. InshaAllah, perut boleh mengecil dengan jayanya. Sebelum

Share Button
Continue reading »

Kenapa Berat Badan Susah Nak Turun Tapi Mudah Sangat Naik?

Kenapa berat badan susah nak turun? Dan kalau turun pun cepat je nak naik balik. Stress tau!!! 😥   Dulu-dulu AkakSelim pernah juga diet tanpa ilmu. Setakat cedok sana sikit, sini sikit. Lepas tu diet sendiri. Pernah juga makan ubat DxxxN dari klinik untuk kawal selera makan sehinggakan hampir pitam dalam LRT! 😯 Sebab badan tiada makanan, hanya minum air

Share Button
Continue reading »

Produk Hilangkan Masalah Perut Buncit Yang Dihadapi Sekian Lama

Inilah produk yang berkesan seawal 5 hari untuk menghilangkan masalah perut buncit  yang dihadapi  setelah sekian lama. Ia memang terbukti :- Berkesan dengan cepat Selamat kerana setiap produknya ada ujian klinikal Mudah untuk digunakan Produk Hilangkan Masalah Perut Buncit Bagi Lelaki Dan Wanita 1. Vivix Antioksidan yang sangat tinggi. Ia boleh membekalkan tenaga segera untuk badan kita.Badan kita ni kalau

Share Button
Continue reading »

Berjaya Menghilangkan Jerawat Batu Dalam Masa 4 Hari

Jerawat batu hilang dalam masa 4 hari? Jerawat batu yang keras kejung tu? Boleh percaya ke?? Haaa.. jom kita tengok tuannya. Cantik molek orangnya. Jerawat batu ni kalau dah keluar, memang nak kena tunggu je dia ‘masak’, baru boleh nak sentuh dan nak buat apa2. Selagi tak masak, memang dia membengkak je kat muka tu. Dah laa sakit kan? 🙁

Share Button
Continue reading »
Cara mudah dan cepat kempiskan perut

5 Cara Berkesan Kempiskan Perut Dalam Masa Seminggu

Perut buncit memang merimaskan kan? Lebih-lebih lagi kalau perut buncit dan menggeleber selepas bersalin. Rasa macam nak menangis pun ada. Tapi kalau menangis keluar air mata darah pun tiada guna kan? Perut tak kempis pun kalau menangis. 😛 Yang paling baik dan efektif ialah kita meninggalkan tabiat buruk kita yang menyebabkan perut buncit. Hari ni AkakSelim nak kongsikan dengan kalian

Share Button
Continue reading »
buang toksin cepat kurus

6 Sebab Kenapa Semua Orang WAJIB Detoks Seluruh Badan

Detoks sangat penting untuk :- 1. Menyingkirkan segala racun dari dalam tubuh. 2. Menyingkirkan logam berat terutamanya plumbum dan merkuri dari badan. Sila klik link –> Singkirkan Logam Dari Tubuh 3. Menyucikan organ dalaman dari bahan toksin terutamanya hati, ginjal dan otak. 4. Memperkuatkan bakteria baik di dalam usus. 5. Recaj sistem imun. 6. Buang parasit dari tubuh badan. Sila klik

Share Button
Continue reading »

Tips Kuruskan Badan Dalam Masa Seminggu Tanpa Ubat

Dah dekat nak raya ni. Lagi sebulan lebih je. Pasti ramai tercari-cari untuk kuruskan badan dengan cepat kan? Kalau boleh nak cara paling efektif yang boleh turunkan berat badan dalam masa seminggu. Janga risau tau. Memang ada caranya. Mereka ni telah kongsikan pengalaman mereka menurunkan berat badan dengan cepat. Bagaimana caranya? Mereka berdetoks beramai-ramai. Hasilnya memang amat memuaskan! Paling sikit

Share Button
Continue reading »
Detoks turunkan berat badan

Set Detoks Yang Berkesan Untuk Buang Toksin Dalam Badan

Detoks ni ada bermacam-macam cara dan bermacam-macam jenis. Salah satunya adalah detoks seluruh badan. Antara faedahnya ialah :- Macam saya, saya detoks untuk turunkan berat badan yang naik melambung selepas bersalin 3 orang anak. Memang tiada satu pun yang saya bersalin berat tak naik. 🙁 Sadis kan? Tapi, itulah hakikat. Masa mengandung memang naik berkilo-kilo banyaknya. Jadi sekarang ni dalam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »