Suplemen Untuk Anak-Anak Tersayang

Inilah buah hati pengarang jantung akak selim. Tiga orang puteri yang comel dan cantik persis mamanya. Ahaks.. 🙂 Demi melihat mereka sentiasa gembira dan bebas meneroka alam, mama sentiasa lengkapkan suplemen untuk mereka. Sayangkan anak, berikan mereka kesihatan dari hujung rambut ke hujung kaki. Jika mereka menolak pada mulanya, cuba lagi berkali-kali. Kerana mama faham jika mak-mak lambat nak mulakan,

Share Button
Continue reading »

Suplemen Anak Untuk Daya Tahan Tubuh Yang Berkesan

Sebelum pergi sekolah pagi tadi Mama : Adik, ambik UBAT MASAM tu, adik macam selsema sikit haa… Dinie : Ok. Allamakkkkkkkkkkkkkk… dah habis laaaa… Adik makan LECITHIN lah.. (sesedap rasa diaa je kan… ?) Mama : Ouh, ye ke. Ok, nanti mama beli kat KEDAI MAMA (rak vitamin mama… hehe) Sejak kenal Shaklee ni, kami jarang-jarang bagi ubat kat anak2

Share Button
Continue reading »
Vitamin C untuk anak

5 Sebab Anak-anak Kita Perlukan Vitamin C

Ada orang kata anak-anak ni tak perlukan suplemen, tak perlukan vitamin. Makan je makanan sebenar. Tapi cuba kita cek balik pemakanan anak-anak ni. #1 Adakah mereka makan makanan seimbang setiap hari? Cukup dengan segala nutrien dan zat yang sepatutnya mereka ambil? Sedangkan mereka memerlukan semua zat, nutrien, mineral untuk perkembangan dan pertumbuhan badan mereka serta perkembangan minda yang sihat. #2

Share Button
Continue reading »

Bahan Kimia Berbahaya Yang Perlu Dijauhi Semasa Membeli Barangan Bayi

Sebelum menjadi ibu, saya memang menganggap semua barangan bayi adalah benar-benar selamat dan sesuai untuk anak-anak. Secara logiknya, barangan bayi yang dijual sepatutnya SELAMATlah kan untuk anak-anak. Rupa-rupanya tanggapan saya tu memang salah sama sekali. 🙁 Kebiasaannya barangan yang mengandungi bahan kimia berlebihan ni akan memberi kesan yang CEPAT. Sudah tentu ibu-ibu berpuas hati kan? Tapi cuba ibu-ibu fikirkan dan

Share Button
Continue reading »

Promosi Berganda Dari Shaklee

Haa… bulan ni Shaklee buat promosi berganda tau. Biasanya sebulan 1 produk sahaja, tapi bulan ni berlainan promosinya. Ada 2 produk yang best2. 1. Promosi September 2014 Shaklee Collagen Powder-Beli 6 kotak PERCUMA 1 kotak Anda boleh terus membaca di sini tentang kolagen ni. Kolagen Shaklee yang terbaik dan berkesan untuk mencantikkan dan menegangkan serta mencerahkan kulit. Sangat sesuai untuk

Share Button
Continue reading »

Perisai anak sihat dan cergas sepanjang ‘travel’

Tinggal lagi beberapa hari je kita akan menyambut hari raya. Sudah pasti mak2 sibuk dengan persiapan raya dan ‘packing’ barang untuk balik kampung. Bagi saya, ‘packing’ barang untuk balik kampung ni adalah satu ‘task’ yang besar sebab saya memang suka kalau semua keperluan tu dibawa balik. Tapi kadang2 tu terpaksa juga ‘packing’ sehabis minimum terutamanya kalau travel dengan kapal terbang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »