ubat luka kaki kencing manis

Cara Merawat Luka Akibat Kencing Manis Supaya Tak Perlu Potong Kaki

Antara komplikasi yang terpaksa dihadapi oleh pesakit kencing manis ialah luka lambat sembuh. Akibat daripada kencing manis ni, kaki pesakit kencing manis kurang deria rasa dan menyebabkan pesakit tidak perasan dan tak rasa apabila ada luka terutamanya di kaki.

Semakin dibiarkan tanpa rawatan, luka kaki pesakit kencing manis makin teruk dan bernanah serta susah untuk sembuh dan terpaksa dipotong untuk mengelakkan ia terus merebak.

Itulah yang terjadi kepada seorang pesakit kencing manis ni. Luka beliau terlalu dalam besar sehingga nampak tulang kakinya.

Saya kongsikan bagaimana beliau merawat luka di kaki beliau akibat daripada kencing manis.

Tips Merawat Luka Teruk Akibat Kencing Manis Secara Semulajadi

Beliau mengambil Vivix hampir 3 minggu dan isi tumbuh dengan cepat hingga dapat melitupi bahagian tulang yang terdedah tu. Selepas dah tumbuh isi tu beliau rajin sapu Vivix dan Herbal Blend selepas dressing untuk cepatkan lagi luka sembuh.

Sebelum tu beliau cuba letak cream yang hospital bagi tapi tak serasi dengan beliau sebab rasa gatal-gatal. Jadi beliau sapu dengan Vivix dan Herbal Blend je.

Doktor memang tahu beliau ambil Vivix untuk bantu proses pemulihan luka ni. Doktor berikan beliau insulin dan nasihatkan beliau untuk ambil Vivix 5 jam selepas cucuk insulin.

Apabila tengok keadaan kaki pesakit ni makin pulih, doktor kata,

“Permukaan luka pun nampak cantik bersih dan isi yang tumbuh pun sihat kemerahan”

Alhamdulillah, syukur luka di kaki beliau semakin baik. Saya tengok pun ngeri. Sakitnya tu tak dapat nak dibayangkan. Huhu.

Vivix Bantu Percepatkan Pemulihan Luka Dan Kawal Gula Dalam Darah

Bahan-bahan yang terkandung di dalam Vivix adalah bahan semulajadi, tinggi antioksidan yang mampu memperbaiki dan memperbaharui sel-sel rosak sekaligus dapat mengawal kadar gula dalam darah. Ramai rakyat Malaysia yang berpuas hati dengan pengambilan Vivix untuk kencing manis dan mereka terselamat daripada terpaksa potong kaki.

Cara Beli Vivix

Klik gambar di bawah untuk membuat pembelian Vivix menggunakan kad debit atau kad kredit.

pengedar shaklee johor

Tunggu Dulu!!

Peluang terbaik untuk dapatkan Vivix dengan harga lebih murah bulan November ni. Diskaun sehingga 5% untuk November ni ya. Khas untuk ahli baru sahaja. Memang bertuah sangat mereka yang baru mendaftar ahli Shaklee bulan ni.

Cara Beli Vivix Murah

Anda boleh whatsapp saya di 019-722 8520 atau klik sahaja gambar di bawah.

Cara beli vivix murah

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge