Cara cepat kurus

Cara Kurus Cepat Dan Mudah Dengan Vivix

Bagi orang yang suka makan tapi nak kurus, dinasihatkan TAK BOLEH makan tu memang DILEMA BESAR kan? AkakSelim juga tak suka berlapar! Sengsara gitu.

Berlapar sepanjang hari atau makan epal sebiji je sehari, memanglah lapar kan? 🙁

AkakSelim tak sanggup macam tu! Memang nak kurus sangat tapi rasanya cara tu tak betul tu. Sebab badan kita ni memerlukan tenaga untuk hidup, untuk beribadat, untuk buat macam-macam kerja. Tambah2 pulak macam akakSelim ni masih lagi menyusukan anak kecil.

Ini pengalaman akakSelim sendiri. Berjaya turunkan berat 11.3 kg dalam masa 2 bulan 10 hari.

Pengalaman Kurus Dengan Vivix AkakSelim :

Ini memang pengalaman akakSelim sendiri. Alhamdulillah, dapat turunkan berat 11.3 kg dalam masa 2 bulan je. Memang rasa tak sangka jugak. Sebab target masa buat azam tahun baru tu nak turunkan 1kg 1 bulan je… hihihi…

Alhamdulillah. Dengan izinNya jua. 🙂

kurus cepat dan mudah ibu menyusu

Pengalaman Kurus Dengan Vivix 2 :

Cara kurus dengan cepat dan mudah Cara kurus dengan cepat dan mudah

Pengalaman Kurus Dengan Vivix 3 :

Cara kurus dengan cepat dan mudah

Pengalaman Kurus Dengan Vivix 4 :

Cara kurus dengan cepat dan mudah

Terbukti Vivix mampu membantu turunkan berat dengan cepat tetapi dengan cara selamat. Boleh klik link di bawah ni bagaimana Vivix boleh membantu kurus dengan cepat.

Kurus Cepat Dengan Vivix

Jom join Jom Kurus Bersama AkakSelim (JKBAS) hari ini. InshaAllah memang boleh kurus dengan jayanya. Bertambah cantik molek di pagi raya nanti. InshaAllah.

Whatsapp [JKBAS] ke 019-722 8520. AkakSelim akan terangkan detail tentang program ni ya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge