Cara Cepat hilangkan jeragat tebal di muka (1)

Berjaya Atasi Masalah Jeragat, Parut Jerawat Dan Kulit Kering Tanpa Rawatan Menyakitkan

Jika terpaksa hadapi masalah jeragat, masalah jerawat, kulit kusam, kulit kering dan apa sahaja masalah yang berkaitan dengan kulit muka ni, memang beri masalah agak besar. Sebab confident level nak berhadapan dengan orang tu akan jadi menurun.

Macam saya dulu masa mula-mula buat bisnes Shaklee ni, memang risau juga nak berhadapan dengan pelanggan. Dapat je pelanggan yang nak COD (Cash On Delivery), memang agak menggelabah juga. Walhal kulit muka takde masalah sangat pun. Kan kalau kita jual produk apa-apa, kita kan duta kepada produk kita jual kan. Jadi, diri sendiri haruslah guna dan buktikan produk kita jual tu benar-benar berkesan.

Anda nak hilangkan jeragat tebal? Baca sini ya petua nak hilangkan jeragat tebal di muka.

Petua Hilangkan Jeragat Tebal

Ada bekas jerawat dan parut jerawat yang susah nak hilang? Ini caranya.

Hilangkan Parut Jerawat Dengan Berkesan

Anda ada masalah kulit kering dan kusam? Ini tipnya.

Petua Atasi Masalah Kulit Kusam Dan Kulit Kering

Saya kongsikan pengalaman pelanggan yang sangat berpuas hati dengan pengambilan kolagen untuk masalah-masalah kulit muka seperti jeragat, parut jerawat, kulit kusam dan kulit kering.

Pengalaman 1 :

Cara Cepat hilangkan jeragat tebal di muka (1)

Pengalaman 2 :

Cara Cepat hilangkan jeragat tebal di muka (1)

Pengalaman 3 :

Pengalaman 4 :

Pengalaman 5 :

Pengalaman 6 :

Pengalaman 7 :

Pengalaman 8 :

Pengalaman 9 :

Pengalaman 10 :

Pengalaman 11 :

Pengalaman 12 :

Pengalaman 13 :

Pengalaman 14 :

Ini adalah pengalaman-pengalaman pelanggan yang sudah jatuh cinta dengan Kolagen Powder. Ia bukan sekadar bersandarkan testimoni semata-mata, tetapi Kolagen Shaklee ni lengkap dengan ujian klinikal yang membuktikan bahawa Kolagen Powder Shaklee ini memang berkesan dalam masa 8 minggu.

Apa yang dapat Shaklee buktikan? (Klik gambar di atas untuk melihat imej dengan lebih jelas)

Ujian Klinikal Kolagen Shaklee

1. Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
2. Mengurangkan kekasaran dan kekeringan sehingga 75%
3. Peningkatan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
4. Meningkatkan kelembutan dan kelicinan sehingga 69%
5. Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
6. Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
7. Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
8. Meningkatkan keserian, tona & warna kulit sehingga 50%
9. Mengurangkan garis2 halus dan kedutan sehingga 18%

Kebaikan Mengambil Kolagen Sebelum Usia 30-an

Kolagen di dalam badan kita akan mula berkurang di usia 25 tahun. Jadi, yang terbaik untuk kekalkan keremajaan kulit, sendi yang licin, rambut yang sihat adalah mulakan pengambilan kolagen di awal usia 20-an. Kita tambahkan kolagen dalam badan sebelum ia menyusut kerana kekurangan kolagen bukan sahaja membuatkan kita nampak tua, tetapi fungsi sendi, fungsi otot, fungsi mata, ligamen dan salur darah kita akan menyusut.

Cara Order Kolagen

Klik gambar kolagen di bawah dan boleh buat pembayaran menggunakan kad debit atau kad kredit.

Beli Shaklee Online

Boleh hubungi saya jika ada pertanyaan dan juga konsultasi PERCUMA.

 

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge