Vitamin C Shaklee terbaik

Benarkah Vitamin C Shaklee Adalah Yang Terbaik Di Pasaran?

Vitamin C Shaklee terbaik
Sumber Vitamin C daripada buah-buahan dan sayur-sayuran

Oren, nenas, betik, brokoli, kiwi dan bunga kobis adalah antara buah-buahan dan sayur-sayuran yang menjadi kegemaran akak selim. Buah-buahan tu memang akak selim suka yang masam-masam. Dulu-dulu akak selim ingatkan buah-buahan yang masam je banyak Vitamin C, rupanya sayur-sayuran pun banyak juga mengandungi Vitamin C ni ya.

Kalau dulu, oren ni memang menjadi buah kegemaran akak selim. Kononnya nak dapatkan Vitamin C yang terbaiklah. Nak kulit cantik, nak tingkatkan sistem imun badan, nak dapatkan kolagen dan macam-macam lagilah.

Rupanya akak selim silap. Silap sebab buah-buahan sekarang ni dah tak macam dulu. Buah-buahan dan sayur-sayuran yang kita makan hari ini :-

-penuh dengan racun serangga demi menghasilkan buah-buahan yang cantik dan baik untuk pengguna.

-diletakkan bahan pengawet kerana terpaksa melalui proses eksport yang mengambil masa berbulan-bulan.

Vitamin C Shaklee terbaik
Garam mineral yang semakin berkurang di dalam tanah kita kini.

-kurang zat dan vitamin kerana tanah semakin tidak subur dan kurang garam mineral.

Oleh sebab inilah akak selim mula berjinak-jinak dengan Vitamin C Shaklee yang terbaik di pasaran yang pernah akak selim jumpa.

Kenapa akak selim katakan ianya terbaik?

1. 1 biji Vitamin C = 7 setengah biji oren

Ia bersamaan dengan 7 setengah biji oren termasuk kulitnya. Kalau makan oren adakah kita mampu makan dengan kulitnya? Dan mampu ke kita nak makan 7 setengah biji oren setiap hari? Akak selim yang pencinta oren ni pun mampu makan 3 biji je. Itu pun 2-3 hari bolehlah, hari ke 4 dah jemu. Nak tukar buah lain pulak.

2. 1 biji Vitamin C = 5 jam dalam badan

Vitamin C terbaik

Vitamin C Shaklee ni istimewa sangat. Sebabnya ia dilepaskan secara perlahan-lahan dalam badan kita. Tablet Vitamin C yang kita makan ni akan dilepaskan sebanyak 100mg dalam masa satu jam. Vitamin C ni adalah 500mg, jadi sebiji Vitamin C mampu bertahan selama 5 jam dalam badan kita. Lama tu!

3. Mempunyai Bioflavonoids

Apa bendanya bioflavonoids ni? Ia membantu penyerapan Vitamin C sepenuhnya dan mengelakkan Vitamin C daripada teroksida.

4. Vitamin C Shaklee semulajadi = vitamin sebenar bukan tiruan

Vitamin C Shaklee ni adalah vitamin semulajadi bukan sintetik. Apa bendanya sintetik dan semulajadi ni? Boleh tengok kat link di bawah ni ya. Sila klik linknya.

Vitamin Semulajadi vs Vitamin Sintetik

Secara ringkasnya vitamin sintetik ni adalah tiruan. Kalau dah ambil vitamin tu takkan kita nak ambil yang tiruan kan? Yang tiruan pasti memberi kesan negatif pula. Baik tak perlu ambil vitamin langsung! Sebab itulah perlu ambil Vitamin C Shaklee yang original ni.

Hilangkan parut dengan vitamin c

Jadi, sekarang ni akak selim lebih fokus dalam mengambil Vitamin C Shaklee secara konsisten. Mesti ambil setiap hari. Bukanlah bermakna akak selim langsung tak makan buah oren, buah kiwi dan sayur-sayuran tapi akak selim tidak mengharapkan pengambilan sayur-sayuran dan buah-buahan tu untuk cukupkan segala keperluan nutrien dan vitamin dalam badan akak selim. Mesti kena topup dengan Vitamin Shaklee jugak. Dengan Vitamin Shaklee nilah akak selim dapat cukupkan lopong-lopong nutrisi daripada pemakanan harian akak selim.

Vitamin C terbaik

Alhamdulillah, sehingga hari ini akak selim jarang kena penyakit dan kalau demam sekali pun, ianya tidak melarat. Pastinya itu rezeki dari Allah dan akak selim hanya berusaha untuk jaga tubuh badan yang Allah beri pinjam ni.

Anda juga mahukan Vitamin C terbaik di pasaran ni? Boleh order sendiri di sini menggunakan kad debit atau kad kredit. Sila klik gambar ya.

Vitamin C Shaklee terbaik
Klik gambar untuk beli Vitamin C Shaklee

Konsultasi adalah percuma untuk pelanggan akak selim. Selepas selesai membuat pembelian, sila SMS/Whatsapp ke 019-722 8520 untuk dapatkan cara pengambilan vitamin yang sesuai dengan masalah anda.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge