Bahaya Tekanan Darah Tinggi Untuk Ibu Hamil

Ibu mengandung ni kalau ada masalah kesihatan seperti tekanan darah tinggi memang susah sikit kan. Nak kena pergi check up yang kerap tu memanglah dah satu hal, tapi gigihlah juga pergi cek demi bayi dalam kandungan kan.

turunkan tekanana darah tinggi ibu hamil

Sanggup ambil cuti sampai cuti tahunan pun habis macam tu je. Itu ok, takpelah lagi.
Pengorbanan namanya.

Yang paling ditakuti ialah komplikasi sepanjang mengandung dan semasa nak melahirkan tu. Tekanan darah tinggi ibu hamil juga boleh mengamcam nyawa ibu dan juga bayi di dalam rahim.

Jadi, ibu-ibu hamil yang disahkan menghadapi masalah tekanan darah tinggi ni sentiasa mendapatkan nasihat doktor atau nurse jika ada petanda-petanda pelik sepanjang mengandung.

Ambil tahu tentang tanda-tanda dan risiko-risiko lain seperti pra-eklampsia. Makin cepat kita bertindak, makin mudah untuk doktor berikan rawatan.

Selain daripada patuh kepada jadual rawatan doktor dan juga mengamalkan ubat-ubat yang dibekalkan oleh doktor, ibu-ibu juga boleh amalkan minyak ikan Shakle yang boleh membantu mengawal tekanan darah menjadi paras normal.

Minyak ikan Shaklee adalah suplemen semulajadi yang selamat dan sesuai untuk ibu hamil. Selain untuk kawal masalah tekanan darah tinggi, ia juga dapat membantu perkembangan otak dan mata bayi di dalam kandungan.
Dapat manfaat 2 dalam 1 tu. Best kan?

Saya kongsikan pengalaman ibu hamil yang ada masalah tekanan darah tinggi sebelum hamil lagi. Namun berjaya menurunkan tekanan darah ke paras normal selepas 2 minggu pengambilan minyak ikan Shaklee.

Boleh whatsapp akakSelim untuk dapatkan minyak ikan semulajadi hari ini. 0197228520

Atau

Boleh buat pembelian sendiri di sini dengan menggunakan kad debit atau kad kredit.

Klik gambar di bawah untuk meneruskan pembelian secara online.

bahaya tekanan darah tinggi untuk ibu hamil

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge