Turun 20 kg lepas bersalin

Badan Kembali Macam Anak Dara Walaupun Dah Anak 3!!

Seronok kan kalau badan cepat je kurus lepas mengandung. Untuk orang yang cepat kurus, memang senanglah kan. Tapi kalau yang jenis badan naik memang kena usaha lebih sikit. Nak kena rajin usaha.

Macam mana nak usaha tu? Ni salah sorang kawan saya yang berjaya turunkan 20 kg selepas bersalin. Sila klik link di bawah ni yaa…

Turun 20 kg lepas bersalin

4 Rahsia Turun 20 kg Selepas Bersalin

Ini pula kisah Puan Nor, mak anak 3 yang badannya kembali macam anak dara walaupun dah anak 3. :). Apa rahsia beliau?

Mak Anak 3 Tapi Badan Macam Anak Dara

Disebabkan beliau gagal menyusukan anak pertama sehingga 2 tahun, dapat menyusu 3 bulan je. Beliau berazam untuk menyusukan anak kedua dengan susu ibu lebih lama. Beliau ambil Energizing Soy Protein (ESP) semasa nak menyusukan anak ke 2. Susu memang banyak dan badan pun tak letih sangat.Alhamdulillah beliau berjaya menyusukan anak kedua sehingga 2 tahun 3 bulan.

Dan masih boleh menyusu semasa mengandungkan anak ke 3. Setelah anak ke 3 lahir pun, anak ke 2 masih lagi menyusu bersama-sama dengan adiknya. Sejak konsisten dengan pengambilan ESP, beliau tiada masalah untuk menyusukan 2 anak sekaligus.

Alhamdulillah.

Selain daripada susu makin banyak dan badan bertenaga je walaupun semasa mengandung dan menyusukan anak, beliau juga dapat KESAN SAMPINGAN yang sangat BEST!

1. Susu banyak sehinggakan boleh menyusukan 2 anak sekaligus (tandem nursing).

2. Kulit pun makin cerah, parut makin pudar.

Turun berat lepas bersalin

3. Awet muda sehinggakan orang ingat umur 20-an, mengandung anak pertama.

4. Selera makan jadi kurang sebab kenyang lebih lama dengan ESP.

5. Masa mengandung pun berat tak naik mendadak macam masa anak pertama

6. Suami pun perasan badan dah macam ada curve dan anjal.

7. Badan tak terlalu kembang dan sekarang dah kurus macam masa anak dara.
Seronok kan pengangan ESP ni. Nak minumnya pun senang. Mudah dan ringkas. 🙂
Nak kurus dan kembali macam anak dara juga? Boleh hubungi saya hari ini. ESP masih promosi sehingga esok.
Hubungi Laila di 019.722.8520

✿✿Jadi Ahli Shaklee Untuk Penjimatan Sehingga 20%✿✿

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail
✿FanPage : Tips Ibu Hamil, Berpantang dan Menyusu

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge