Cara Turunkan Berat 20 Kg Dengan Cepat Tanpa Perlu Berlapar

3 Sebab Kenapa Anda Mesti Pilih Akak Selim Untuk Beli Shaklee

Isu yang biasa dihadapi oleh pelanggan Shaklee, beli dengan sesiapa sahaja, dan tidak mendapat konsultasi sebaiknya. Cara makan tak dapat, info-info penting pun tak dapat. Lepas tu mulalah sms/whatsapp sana sini untuk dapatkan konsultasi.

Mana mungkin kita boleh beli di KFC dan tanyakan cara makan ayam KFC di Burger King kan?

Isu pengedar Shaklee pula, terpaksa layan mereka yang tidak mendapat konsultasi yang sewajarnya ni untuk menjawab soalan-soalan dari bukan pelanggan mereka. Kesian kan? Bukan sebab kedekut ilmu atau malas nak layan.

Tapi, kami ni menjual dan berkongsi tentang produk dilengkapi dengan ilmu-ilmu konsultasi yang tinggi. Kami juga ada pelanggan-pelanggan yang membeli dari kami untuk kami layan sebaiknya. Masa itu adalah terlalu berharga lebih dari sebutir emas berlian. Jika mahukan konsultasi yang baik, carilah pengedar Shaklee yang benar-bernar berilmu dan bertauliah seperti ahli kumpuan kami. Geng Freedom! 🙂

Mari saya kongsikan dengan kalian,

3 Sebab Kenapa Kalian MESTI PILIH AKAK SELIM Untuk Membeli Produk Shaklee

1. Konsultasi Yang Mantap!

pilih-pengedar-shaklee-kulai-yang-bertauliah

Konsultasi selepas pembeli adalah perkara paling MESTI akak selim berikan. Cara makan termasuk tentang ‘healing crisis’ dan info-info yang berkaitan dengan masalah yang dihadapi oleh pelanggan akak selim.

2. Rajin Menggali Ilmu Dan Belajar

pengedar-shaklee-kulai-berilmu

 

Akak selim rajin menggali ilmu. Bukan sekadar di dalam group mentor akak selim, tetapi juga rajin membaca dan membuat kajian tentang satu-satu permasalahan yang berkaitan dengan produk yang akak selim jual. Tanpa ilmu ni, pengedar Shaklee adalah pengedar yang biasa-biasa sahaja kan? Wajiblah pilih pengedar Shaklee bertauliah dan rajin menuntuk ilmu macam akak selim haaaa. Untung bukan?

3. Banyak Pengalaman Terutamanya Dalam Bidang Penyusuan Susu Ibu dan Kuruskan Badan Tanpa Berlapar

pengalaman-kurus-cepat-dalam-masa-seminggu

Akak selim banyak pengalaman GAGAL! Kenapa penting pengalaman gagal ni? Sebab dari pengalaman gagal lah kita cuba bangkit dan terus berusaha untuk BERJAYA. Bukanlah gagal dan terus gagal! Pengalaman hampir gagal menyusukan anak pertama, usaha sehabis baik untuk terus dapat berikan yang terbaik kepada puteri sulung akak selim. Alhamdulillah, dengan info sana-sini, tanya mereka yang pakar, berjaya menyusukan anak sulung selama setahun lebih walaupun pada awalnya hampir gagal. Akak selim mampu memberikan konsultasi terbaik dalam penyusuan susu ibu melalui pengalaman dan pembacaan, dan pelanggan dapat optimumkan penggunaan Set Menyusu Shaklee sepanjang menyusukan baby.

Cara Turunkan Berat 20 Kg Dengan Cepat Tanpa Perlu Berlapar
Berjaya kurangkan 20 kg dalam masa 7 bulan.

Pengalaman GAGAL menurunkan berat badan. Daripada pengalaman gagal inilah, akak selim bangkit dan mencari ilmu sebaiknya untuk menurunkan berat badan dengan betul. Dan berguru dengan beberapa orang sifu, akhirnya berjaya menurunkan berat badan sehingga 20 kg pada tahun ini. Pencapaian yang boleh dibanggakan bukan?? Jadi, akak selim tidak ragu-ragu untuk mengesyorkan Set Kurus Shaklee untuk kalian mencapai berat badan idaman dengan cepat. Bukan hanya dengan berlapar semata-mata.

Carilah pengedar Shaklee yang benar-benar prihatin dengan masalah kalian. Pengedar Shaklee yang benar-benar mampu ‘guide’ kalian menyelesaikan masalah-masalah yang kalian hadapi.

Hubungi akak selim SEKARANG di 019-722 8520 untuk sebarang pembelian produk Shaklee kerana akak selim komited untuk membantu kalian selesaikan masalah yang kalian hadapi. InshaAllah.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge