Buat duit dari rumah guna blog

Pencarian Rakan Bisnes Buat Duit Dengan Blog Hanya Dari Rumah

Keadaan ekonomi menuju tahun 2018 semakin mencabar. Harga minyak setiap minggu pun asyik naik je kan? Harga barang memang tak usah cakaplah. Semuanya naik. Namun ini bukan masanya kita nak merungut atau salahkan keadaan, salahkan kerajaan atau salahkan peniaga. Kita tak mampu nak kontrol orang lain atau keadaan semasa yang mendesak ini. Yang kita boleh lakukan ialah berusaha untuk tingkatkan

Share Button
Continue reading »
bisnes dari rumah yang menguntungkan

Pengorbanan Dan Kejayaan Dalam Bisnes

Setiap kejayaan yang kita ingin kita capai pasti diiringi dengan pengorbanan, kepayahan dan pengalaman kegagalan. Tidak kiralah dalam bidang apa pun sama ada pelajaran, kerjaya, bisnes dan apa juga jenis bidang yang kita ceburi. Begitu juga dengan saya dalam bisnes Shaklee ni. Banyak onak dan duri telah ditempuhi. Bukan senang nak capai satu-satu kejayaan tu. Masih ingat lagi beberapa tahun

Share Button
Continue reading »
cara turunkan berat badan paling cepat dan berkesan

Ada Ke Cara Ajaib Dan Cepat Nak Turunkan Berat 20 kg?

Ada ke cara ajaib atau cara cepat nak turunkan berat badan sehingga 20 kg? Ada ke? Ada ke? Kalaulah ada, semua orang pun nak buat cara ajaib ni. Sekelip mata je dah kurus. Kalaulah ada, Malaysia tidaklah dalam kategori negara paling gemuk kan? Sememangnya tidak ada jalan mudah atau cara ajaib untuk turunkan berat badan dan lemak-lemak degil yang kita dah

Share Button
Continue reading »
Cara hilangkan jeragat tebal dengan berkesan

Produk Hilangkan Jeragat Tebal Di Muka Dengan Berkesan

Ada jeragat tebal atau jerawat bernanah kat muka ni memang membuatkan kita rasa hilang sedikit keyakinan nak berdepan dengan orang lain. Takkan nak pakai make up tebal-tebal selalu kan? Kalau boleh nak juga atasi masalah jeragat tu supaya terus hilang tanpa kesan dah. Foto Kredit : Livestrong.com Menurut doktor kecantikan, kebanyakan rakyat Malaysia dewasa mengalami masalah jeragat ni atas sebab

Share Button
Continue reading »
ubat darah tinggi tanpa dadah

Produk Turunkan Tekanan Darah Tinggi Yang Berkesan Di Pasaran

Mereka yang mengidap tekanan darah tinggi wajib ambil berat tentang rawatan hospital yang perlu diambil walaupun dalam masa yang sama berminat untuk mengambil suplemen. Usah abaikan nasihat doktor yang merawat dan perlu ke hospital untuk check up secara berkala. Menurut kajian, antara suplemen paling berkesan yang boleh membantu menurunkan tekanan darah tinggi ialah suplemen yang tinggi antioksidan. Polyphenol yang didapati

Share Button
Continue reading »
bacaan tekanan darah tinggi

7 Cara Mudah Turunkan Tekanan Darah Tinggi Dengan Berkesan

Dah berapa lama anda tak cek tekanan darah anda? Dah 6 bulan? Setahun? Atau lebih dari itu? Tekanan darah tinggi ni kadang-kadang tidak menunjukkan simptom yang ketara. Dan kalau ada pun seperti sakit kepala ke, kita lebih mudah untuk ambil ubat sakit kepala dan tidak mengendahkan tentang tekanan darah kita ok atau tidak. Betul tak? Di Malaysia, hipertensi atau darah

Share Button
Continue reading »
Jadi ahli shaklee murah

5 Sebab Kenapa Perlu Daftar Ahli Shaklee Walaupun Untuk Makan Sendiri

Ada orang dah lama makan suplemen Shaklee tapi tak pernah tahu pun yang Shaklee ni kalau jadi ahli lebih untung. Banyak kelebihan jadi ahli Shaklee ni walaupun hanya nak makan sendiri je. Kalau nak bisnes tu lain ceritanya pula. Konsep keahliannya sama jugalah kita jadi ahli Aeon ke, Tesco ke, cuma Shaklee ni yang lebih istimewa dapat diskaun terus. Tak

Share Button
Continue reading »
Hilangkan kulit kusam

Cara Hilangkan Parut Di Muka Dengan Cepat Dan Berkesan

Wanita ni memang pantang kalau ada parut kat muka kan? Rasa segan ada, kurang konfiden pun ada. Lebih-lebih lagi kalau parut tu penuh seluruh muka. 😥 Lagi sedih kalau parut tu parut jerawat yang taknak hilang-hilang walaupun dah guna macam-macam produk. Saya kongsikan kisah Puan Normasliha yang berjaya menghilangkan parut chicken pox yang sangat teruk, penuh satu muka. Sekarang ni

Share Button
Continue reading »
Petua banyakkan susu ibu

3 Petua Paling Penting Untuk Banyakkan Susu Ibu

Apabila disahkan hamil je, ibu-ibu mula excited mencari cara untuk banyakkan susu ibu. Sebenarnya yang paling penting kena tahu tentang konsep penyusuan sahaja. Ia bukanlah rahsia atau petua yang pelik-pelik untuk tambah susu ibu. Hanya perlu amalkan 3 konsep penyusuan ini sahaja. Kalau nak ambil milkbooster atau minuman/makanan tambah susu sekali pun, 3 petua ni wajiblah dipatuhi. 3 Petua Banyakkan

Share Button
Continue reading »
cara turunkan berat badan paling cepat dan berkesan

Cara Turunkan Berat Badan Sehingga 40 kg

Semalam saya dihubungi oleh seorang prospek yang ingin menurunkan berat badan sebanyak 40 kg. Katanya mahukan 1 produk sahaja. Setelah berbincang dan berdiskusi melalui sms, beliau ambil keputusan NANTI DULU. Mungkin bajet belum mencukupi agaknya. Saya ok sahaja. Positif. Jika rezeki saya, InshaAllah Allah akan mempertemukan kami semula. Jadi, saya berikan teknik-teknik untuk turunkan berat badan yang sebegitu banyak kepada

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »