Cara Cepat Kurus : Jaga Masa Makan

Menjaga masa makan adalah antara yang terpenting sepanjang korang nak turunkan berat badan. Ramai orang suka skip sarapan, salah tu tau. Sarapan ni kategori wajib. Sebab tanpa bersarapan, perut kita terlalu lapar. Dah laaa puasa sepanjang malam. Bangun pagi, tak makan pula. Cuba kira dari pukul 10 malam kita stop makan, dan kita nak jumpa makanan pukul 12 tengah hari.

Share Button
Continue reading »

Produk Hilangkan Jerawat Dengan Cepat Dan Berkesan

Kulit muka ni kalau banyak sangat naik jerawat memang rasa hilang keyakinan diri. Nak berdepan dengan orang-orang dekat ofis, suami, kawan-kawan, nak tenung muka suami lama-lama pun segan kan? Lebih-lebih lagi kalau kulit cerah, lagi nampaklah jerawat merah-merah. Lagi segan kalau kena jerawat batu yang besar-besar. Sakit pun ya jugak, segan pun ya kan. Di pasaran banyak sangat pilihan produk

Share Button
Continue reading »

Fibroid Mengecil Dari 13.3cm ke 2.3cm Tanpa Pembedahan

Fibroid adalah penyakit yang menyerang ramai wanita zaman kini. Mungkin disebabkan pemakanan yang tidak dijaga mahu pun persekitaran kita yang semakin hari semakin ‘beracun’ dan tidak sihat. Fibroid ialah : ketumbuhan di dalam rahim atau uterus. Ia bukanlah sejenis kanser atau penyakit kronik yang menyerang kebanyakan wanita berusia 30 – 40 an. Walaupun ia tidak berbahaya atau penyakit meragut nyawa,

Share Button
Continue reading »

Cara Cepat Kurus : Ubah Tabiat Pemakanan

Biasanya orang nak kurus ni mahukan keputusan yang drastik. Nak turunkan berat dalam masa sebulan sebanyak 10kg ke. Ia memanglah tidak mustahil untuk dilakukan tetapi ia akan berikan efek yo-yo (berat turun dan mudah naik kembali dengan cepat). Rugilah kalau macam tu kan? Jadi macam mana nak buat untuk kekalkan berat yang turun tu selama-lamanya? Mula-mula ubah tabiat pemakanan kita

Share Button
Continue reading »

Cara Jana Pendapatan Untuk Ibu Bapa Bekerja

Zaman sekarang ni macam-macam kisah kita dengar kan? Daripada pengasuh yang mendera anak-anak hinggalah kepada pemandu van sekolah yang memandu secara membabi buta. Itu belum lagi dikira van yang memuatkan anak-anak dalam van dah jadi macam tin sardin kan? Apa pilihan yang kita ada apabila kita terpaksa bekerja sepenuh masa? Itulah. Terpaksa! Dengan kos sara hidup yang tinggi di zaman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »