Tips Hati Dan Jiwa Tenang Supaya Rezeki Mudah Masuk

Zaman serba mencabar dan memerlukan kewangan yang kukuh ni sering menjadikan jiwa kita terancam dan mudah terganggu kan? Anak bising pun nak marah. Anak merengek pun kita dah jadi tarzan. Bila kita renung balik diri kita ni, malulah kan? Kadang-kadang bukan sebab kita ni kurang sabar. Mungkin ada faktor lain yang mengganggu sistem badan kita. Contohnya kekurangan nutrisi tertentu boleh

Share Button
Continue reading »

Cara Mudah Jana Pendapatan Dari Rumah Dengan Modal Kecil

Hidup ini sangat indah jika semuanya smooth je. Harga barang tak naik, gaji makin hari makin besar, kehendak semua dapat dipenuhi. Seronok kan? Namun realitinya tidak begitu. Ekonomi semakin meruncing. Gaji kena potong. Harga barang makin naik. Pening nak fikirkan!! Untuk tak pening-pening kepala, kita fikirkan sahaja perkara yang boleh kita kawal. Kita boleh pilih antara dua. Berjimat? Atau Tambah

Share Button
Continue reading »

Produk Untuk Ibu Menyusu Bertenaga Semasa Berpuasa

Minggu lepas saya menghabiskan qadha’ puasa yang tinggal 1 hari je lagi. Saya ni ibu menyusu, memang raa lembik betul di hari pertama tu gara-gara terlepas waktu sahur. Setiap kali ada masa je saya berbaring. Mujurlah tak terlepas waktu untuk ambil dan hantar anak sekolah. Anak-anak pun hairan kenapa mamanya asyik lemau sepanjang hari. Biasanya lincah semacam aje. Hehe. Jadi

Share Button
Continue reading »

Hadiah Untuk Hari Ibu 2017

Dah sediakan hadiah untuk hari ibu tahun ni? Bila dah jadi ibu ni, memang lebih sensitif dengan sambutan hari ibu. Memang hari-hari adalah hari ibu, tapi Sambutan Hari Ibu ni sangat istimewa. Memang ia perlu diingati pun sebab tanpa ibu, tiadalah kita di dunia ini. Nak beri hadiah apa? Apa kata berikan ibu hadiah kesihatan yang ibu idam-idamkan. Apabila ibu

Share Button
Continue reading »

5 Cara Mudah Hilangkan Kedut Di Muka Supaya Suami Sentiasa Sayang

Ini adalah masalah sejagat wanita. Selamanya nak nampak cantik walaupun dimamah usia kan? Siapa yang tak nak nampak cantik tu memang tipulah. Hehe. Paling ketara apabila usia meningkat dan masuk ke angka 40-an atau 50-an. Mulalah risau kalau dah nampak kedut sana-sini. Takkan nak cucuk Botox pula kan. Harammm!! Jadi carilah cara yang selamat dan mudah untuk kita capai misi

Share Button
Continue reading »

Cara Elakkan Keguguran Berulang Demi Mendengar Tangisan Cahaya Mata

Pengalaman mengalami keguguran yang berulang kali menyebabkan saya lebih berhati-hati dalam pemilihan pemakanan dan menjalani kehidupan seharian. Biasanya masalah yang kita hadapi ni berkait rapat dengan apa yang kita makan dan apa yang kita buat setiap hari. Setuju tak? Ini adalah perkongsian saya melalui pengalaman yang telah mengalami keguguran sebanyak 3 kali (pada tahun yang berlainan). Apa yang saya boleh

Share Button
Continue reading »

Tempat Makan Menarik Di Johor Bahru : Hotel Berjaya Waterfront

Baru-baru ni kami berkunjung ke sebuah Restoran Cina di Hotel Berjaya Waterfront Johor Bahru (Dulu dikenali sebagai Hotel The Zon). Sebenarnya encik suami dapat voucher untuk 2 orang dewasa di Restoran Salt & Pepper, tetapi pakej buffet ni telah ditamatkan. Jadi kami dapatlah merasa makanan ala buffet juga tapi makanan ni kena order dulu. Sebenarnya lebih bestlah sebab kita boleh

Share Button
Continue reading »

Produk Untuk Hilangkan Kulit Kusam

Ada orang rasa kurang keyakinan diri untuk berhadapan dengan orang ramai apabila menghadapi masalah kulit kusam. Lebih-lebih lagi wanita berkerjaya yang sentiasa perlu berhadapan dengan boss dan rakan sekerja. Kulit kusam ni akan membuatkan kita nampak lebih tua dari usia sebenar. Ia bukan sahaja membuatkan kita hilang keyakinan diri, tetapi juga menyebabkan muka kita tampak tidak bermaya dan kurang bersemangat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Share Button
Continue reading »