Ubat Kurus Cepat Berkesan Dan Murah Di Pasaran

Projek Kurus di tahun 2017? Sekarang dah bulan Febuari dah ni. Ada ‘progress’ tak? 🙂

Jangan bimbang, masih ada banyak masa lagi untuk capai azam kurus tu. InshaAllah. Masih belum terlambat. Paling penting mulakan hari ini dan tetapkan target nak turunkan berapa kilogram.

ubat kurus cepat dan murah

AkakSelim masih lagi meneruskan perjuangan untuk turunkan lagi berat badan. Cuma tahun ni akakSelim ingin fokus kepada nak turunkan peratus lemak dahulu. Berat tu kalau turun lagi adalah bonus, kalau tak nak turun pun tak kisah sangat. Yang penting peratus lemak menurun dengan pantas. 🙂

Sebagai bantuan kepada Projek Kurus 2017 akakSelim dan kalian tu, akakSelim nak kongsikan promosi hebat sepanjang bulan Febuari ni. Set Kurus Bajet ni terdiri daripada :-

1. Alfalfa saiz S (330 biji)
Beli 1 PERCUMA 1
2. Lecithin (180 biji)
Beli 1 PERCUMA 1

Jadi kalian akan dapat 2 botol Alfalfa dan 2 botol Lecithin. Untung kan?

Harga Set Kurus Bajet ni adalah RM115 termasuk penghantaran.

kurus cepat dalam masa seminggu

Untuk Alfalfa saiz S tu, boleh juga upgrade kepada Alfalfa saiz besar, mengandungi 700 biji di dalamnya. Boleh tahan sehingga 3 bulan kalau botol besar ni. Alfalfa besar ni pun beli 1 PERCUMA 1 juga. Rugi sangat kalau tak ambil peluang promosi besar-besaran ni.

Mudah-mudahan makin cepat dan makin mudahlah kita nak turunkan berat badan ni. InshaAllah.

Untuk pembelian terus menggunakan kad kredit atau kad debit, boleh klik gambar di bawah ni.

beli ubat kurus cepat dan berkesan

Atau boleh hubungi akakSelim di 019-722 8520. Konsultasi adalah PERCUMA selepas pembelian ya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

 

 

 

Share Button

Ubat Sakit Lutut Paling Mujarab Tanpa Perlu Pembedahan

Apabila tengok ibu atau ayah kita sakit, memang rasa tak senang duduk kan? Gelisah semacam. Terasa mesti bantu walau macam mana pun.

Bapak sakit kaki dah lama. Macam-macam ikhtiar dah untuk sembuhkan sakit kaki bapak. Kasihan tengok bapak yang susah nak berjalan. Ke mana-mana pun terpaksa berjalan menggunakan tongkat.

Bapak cuba Vivix yang ada promosi 6 botol percuma 1 botol. Anak hadiahkan. Habis 7 botol Vivix bapak minum. Alhamdulillah, bapak suka sangat sebab bapak tak perlukan tongkat lagi dah untuk berjalan.

Baru-baru ni bapak berjalan-jalan melihat Negara Matahari Terbit. Kalau kat Jepun, orang Jepun memang suka jalan kaki. Bapak pun tak nak ketinggalan juga. Berjalan sana sini macam orang Jepun juga.

Yang paling terkejut dan gembira, bapak dah boleh berjalan tanpa tongkat dah. Lama pulak tu! 15 minit macam tu tau berjalan tanpa henti. Gembira sungguh anaknya dengar.
Alhamdulillah.
Ubat sakit sendi kakiUsaha berikan Vivix untuk sakit kaki bapak memang berhasil. Semuanya berkat kesabaran bapak ambil Vivix setiap hari tanpa culas.

Syukur sangat!

Vivix ni agak premium harganya cuma, jika dibandingkan dengan khasiat yang bapak dapat, memang berbaloi-baloi dan puas hati sangat. Daripada terpaksa gunakan tongkat, kini dah boleh bebas berjalan. Lama pula tu.

Kita usaha yang terbaik untuk ibu dan ayah. Berikan mereka nikmat kesihatan selagi hayat dikandung nyawa. Hubungi akak selim untuk dapatkan Vivix bersama-sama keahlian percuma.

masalah sakit sendi

Atau boleh klik gambar di bawah untuk buat pembelian. Sila hubungi saya untuk mendaftar ahli sebelum membuat pembelian kerana kalian akan dapat diskaun sehingga 20% dan penghantaran percuma.

Ubat sakit sendi

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button

Cara Merawat Kulit Kusam Dan Rambut Gugur Dengan Cepat

Jadi wanita ni memang ‘complicated’. Semua benda pun nak jaga. Badan nak jaga tak nak gemuk. Muka nak lawa dan cantik macam kulit bayi baru lahir. Pinggang nak ramping macam kerengga. Perut nak kempis macam J-Lo.

hilangkan kulit kusam dan rawat rambut gugur

 

Kasihan wanita kan? Namun begitu wanita memang suka. Wanita memang mahu nampak sentiasa cantik dan lawa di mata suami.

Jadi masalah kulit kusam dan rambut gugur yang dialami oleh Cik Puan Fazira memang benar-benar mengganggu jiwa. Risau juga kalau-kalau rambut gugur sampai botak jadinya. Malu! Malu sangat kat suami.

Cik Puan Fazira ambil keputusan untuk cuba Vivix. Mana tahu berkesan kan?

Cik Puan Fazira sabar dan konsisten dalam mengamalkan Vivix ni. Hampir 2 botol barulah nampak kesannya. Mula-mula tu geram juga dia. Maklumlah dah terdesak sangat kan. Nak cepat-cepat kulit kusam tu hilang dan rambut kurang gugur.

rawat kulit kusam dengan cepat

Alhamdulillah, lepas ambil 2 botol Vivix, kulit wajah Cik Puan Fazira nampak ‘moist’ dan halus je. Rambut pun dah makin kurang gugur dah. Gembira sungguh dia.
Cik Puan Fazira nak cadangkan kepada semua wanita supaya ambil Vivix ni secara konsisten. Wajib ambil setiap hari supaya terjaga kecantikan dan kesihatan. Vivix ni juga boleh tambah tenaga dengan cepat tau.

Mahukan tips lain untuk selesaikan masalah kulit kusam?

Klik link di sebelah ni ya. –> Cara Atasi Masalah Kulit Kusam Secara Alami

Vivix

Harga Vivix RM475 termasuk keahlian Shaklee percuma dan penghantaran percuma. Hubungi akak selim sebelum pembelian untuk akak selim daftarkan keahlian ya. Lepas daftar ahli, kalian layak dapat diskaun sehingga 20%.

Atau boleh terus klik gambar di bawah dan teruskan pembelian menggunakan kat debit atau kad kredit kalian ya.

Ubat sakit sendi

Jika ada apa-apa masalah atau pertanyaan, sila SMS/Whatsapp akak selim ya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...