Bahaya Kanser Usus Jika Tidak Dirawat Dari Peringkat Awal

Kanser usus adalah antara kanser pembunuh di ranking ke tiga pada masa ini di Malaysia. Kebiasaannya kanser tidak dapat dikesan pada peringkat awal kerana ia tidak menunjukkan simptom yang jelas di tahap pertama mahu pun kedua. Tetapi ia akan merebak dengan cepat apabila dikesan pada tahap 3 dan 4.

Menurut Perunding Perubatan Gastroenterologi, Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (UKM), Prof. Madya Dr. Raja Affendi Raja Ali,
kanser usus tidak mempunyai tanda gejala pada peringkat awal apabila pesakit tidak akan menyedari mereka menghidap kanser usus sehingga penyakit berkenaan telah berada pada tahap yang kronik.

Sumber : Utusan Malaysia

Tahap kanser usus

Saya mempunyai seorang pelanggan setia Vivix yang bergelar doktor disahkan penyakit kanser usus. Namun, beliau dapat mengesan sakitnya di peringkat awal. Alhamdulillah beliau mendapat rawatan yang sebaiknya dan sekarang bebas kanser sepenuhnya. Kini beliau konsisten mengambil Vivix untuk meningkatkan sistem imun dan melindungi sel-sel badan beliau.

Antara Petanda Awal Kanser Usus Yang Perlu Diberi Perhatian

1. Cirit-Birit

Cirit-birit yang kerap tanpa mengetahui puncanya adalah salah satu petanda kanser usus.

2. Sakit Perut

Sakit di bahagian abdomen bergantung kepada kedudukan kanser usus.

3. Hilang Selera Makan Dan Turun Berat Badan

Pesakit mengalami kehilangan berat badan yang drastik.

4. Tabiat Ke Tandas-Terasa Ingin Buang Air Tetapi Tiada Najis Yang Keluar

Pesakit merasakan ingin ke tandas tetapi tiada najis yang keluar. Ini adalah kerana kanser yang terletak pada bahagian rektum. Apabila ketumbuhan sudah memenuhi rektum, ianya memberikan mesej yang salah kepada badan seolah-olah rektum sudah dipenuhi najis. Sedangkan tiada najis di dalam rektum, yang memenuhinya adalah sel-sel kanser sahaja.

5. Perubahan Tabiat Buang Air Seperti Sembelit

Tabiat membuang air besar untuk setiap individu adalah berlainan. Pesakit kanser mengalami perubahan dari segi tabiat membuang air besar selang 3 atau 4 hari, atau lebih lama.

6. Berak Berdarah

Darah bercampur dengan najis. Najis pula berwarna kehitaman.

7. Sembelit Yang Diselangi Dengan Cirit-Birit

Kanser usus yang hampir tersumbat akan menyebabkan najis keras tidak dapat melalui usus besar. Pesakit akan mengalami gejala sembelit pada ketika itu. Najis yang tersumbat ini mempunyai banyak bakteria dan akan ‘membusuk’ di dalam usus, menyebabkan air kembali diserap ke dalam usus. Ini menyebabkan najis menjadi lembik dan berair. Pada ketika ini, pesakit akan mengalami gejala cirit. Cirit yang dialami adalah lebih daripada lima kali sehinggakan sesetengah pesakit mengadu tidak dapat mengawal simptom cirit ini. Kitaran sembelit dan cirit akan berulang.

8. Tidak Berak Dan Kentut Serta Muntah

Gejala ini berlaku apabila usus tersumbat 100 peratus.

Sumber : mmgazette

Bagaimana Resveratrol Membantu Pesakit Kanser Usus

Menurut kajian yang dijalankan mengenai Resveratrol yang telah diterbitkan di dalam 2000 jurnal, Resveratrol adalah antioksidan yang sangat kuat mampu meneutralkan radikal bebas yang menyebabkan kerosakan sel seterusnya merencatkan perkembangan serta membunuh sel kanser. (Rujukan : WebMD)

Sembuh dari kanser Sembuh dari kanser

Berikut ialah testimoni pesakit kanser usus yang kini telah menjalani kehidupan yang lebih baik dan bebas kanser. Alhamdulillah.

Testimoni Bebas Kanser Usus 1 :

Ubat kanser usus
Bebas kanser usus

Testimoni Bebas Kanser Usus 2 :

Testimoni Bebas Kanser Usus 3 :

Rawat kanser usus

Testimoni Bebas Kanser Usus 4 :

Usaha untuk bebas kenser dengan pengambilan Vivix secara konsisten. Yang selebihnya kita doa dan tawakkal kepada Allah.

Hadiah yang paling baik ialah hadiah kesihatan. Berikan yang terbaik untuk orang yang kita sayang.

Dapatkan Vivix dengan menghubungi saya segera di 019-722 8520.

Atau boleh beli terus menggunakan kad debit atau kad kredit anda. Klik gambar di bawah.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Cara Rawat Penyakit Nyanyuk Atau Alzheimer

Nyanyuk atau Alzheimer memang menjadi igauan ngeri untuk setiap warga emas. Ada yang kata, biarlah aku mati dulu sebelum nyanyuk. Kesian kat anak-anak. Ada yang kata membaca quran setiap hari dan menghafal quran menjadi salah satu usaha supaya tidak nyanyuk.

Usaha lain, makanlah pemakanan yang merangsang perkembangan otak seperti yang saya kongsikan 2 hari lepas di sini. Boleh klik link di bawah.

http://bit.ly/2n322Re

Alzheimer atau penyakit nyanyuk ni adalah penyakit yang disebabkan oleh kerosakan neuron di dalam otak atau dikenali juga sebagai NEURODEGENERATION.

Cegah nyanyuk
Perbezaan otak yang sihat dengan otak pesakit Alzheimer

Selain nyanyuk, antara penyakit lain yang dikategorikan sebagai penyakit neurodegeneration adalah Parkinson, Huntington dan multiple sclerosis.

Antara penyebab penyakit neurodegeneration ialah kerana terlalu banyak radikal bebas yang berkumpul di dalam badan menjadikan otak mengalami oxidative stress (tekanan oksidasi).

Ini akan menyebabkan berlakunya penuaan otak sebelum masanya dan menggalakkan berlakunya penyakit neurodegeneration. Apabila neuron rosak, penghantaran isyarat dari otak ke seluruh tubuh akan terganggu dan menyebabkan respon terhadap sesuatu menjadi lambat dan kesukaran untuk mengingat.

Benarkah Resveratrol Boleh Membantu Pesakit Alzheimer?

Penemuan yang dibuat oleh para saintis membuktikan bahawa Resveratrol dapat membantu mencegah bermulanya penyakit neurodegeneration. Kajian mendapat Resveratrol ini berupaya melindungi neuron daripada rosak.

Kandungan Vivix adalah 10 kali ganda lebih baik daripada Resveratrol sahaja. Ia mampu melindungi sel daripada mengalami kerosakan, memperbaiki sel yang rosak dan memberi tenaga kepada sel.

Dengan pengambilan Vivix, kita mampu mencegah berlakunya masalah-masalah yang disebabkan oleh radikal bebas yang sering menyerang kita bila-bila masa sahaja.

Sekaligus mampu mencegah berlaku penyakit nyanyuk semasa usia semakin meningkat nanti.
InshaAllah.

Ubat kencing manis

Vivix untuk kesihatan yang lebih baik di masa depan. Hubungi 019.722.8520 untuk dapatkan Vivix kalian.

Boleh klik gambar di bawah untuk pembelian Vivix secara online menggunakan kad debit atau kad kredit.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Cara Rawat Kanser Secara Semulajadi

Kanser adalah antara pembunuh utama di negara kita. Menurut statistik, kanser yang menyerang wanita di Malaysia ialah kanser payudara, kanser usus dan diikuti dengan kanser paru-paru. Bagi lelaki pula, kanser yang menyerang mereka ialah kanser prostat, kanser paru-paru dan diikuti dengan kanser usus.

pengidap kanser di malaysia ubat kanser

Kanser juga dikatakan pembunuh senyap kerana di saat pesakit mengetahui mereka mengidap kanser, kebiasaannya kanser itu berada di tahap 3 atau 4.

Tahun lepas saya kehilangan seorang kawan sekolah yang mengidap kanser usus. Arwah meninggalkan 3 orang anak. Huhuhu. Sangat menyedihkan! 🙁

Bagaimana Kanser Berlaku?

Di dalam badan kita, ada sel. Sel badan kita yang normal aktif membahagi untuk menghasilkan sel-sel baru. Sehingga satu tahap sel tersebut akan berhenti membahagi setelah mencapai tahap yang diperlukan.

Contohnya sel kulit, setiap hari ada sel kulit yang mati dan ada yang baru tumbuh. Apabila sel baru yang dihasilkan itu telah mencukupi, sel kulit akan berhenti membahagi. Apabila sel lain mati, sel kulit akan kembali membahagi untuk menghasilkan sel kulit yang baru.

vivix cegah kanser

Badan kita tidak boleh tidak mudah terdedah kepada ancaman radikal bebas. Radikal bebas ni adalah daripada pencemaran alam sekitar, stres, makanan segera, asap rokok, sinaran UV dan lain-lain.

Radikal bebas ni akan menyebabkan DNA di dalam sel kita rosak. Apabila DNA rosak, sel itu akan menjadi tidak normal. Sel akan mengalami mutasi atau lebih mudah kita gelarkan ia sebagai SEL YANG CACAT.

Badan kita ni dilengkapi dengan sistem yang sangat hebat iaitu sebarang kerosakan disebabkan oleh radikal bebas tersebut akan dibaiki kembali oleh tubuh. Untuk sel yang cacat tadi, badan kita ada sistem yang bagus supaya set cacat ini bunuh diri sendiri melalui proses APOPTOSIS.

APOPTOSIS : Sel yang rosak atau cacat akan mati dengan sendiri.

Namun begitu ada juga sel-sel yang cacat ini terus membahagi tanpa henti. Beranak pinak menjadi semakin banyak. Sel cacat ini diumpamakan seperti sel cacat yang degil. Masih ingin membahagi walaupun tidak normal. Sel ini tidak akan melalui proses Apoptosi, sebaliknya terus berkembang biak menjadi semakin banyak.

Semakin banyak sel yang cacat dan degil ini, sel yang rosak semakin bertambah dan terhasillah SEL KANSER.

Jom kita tengok video ni.

Bagaimana Nak Halang Sel Kanser Ni Membiak?

Sel yang rosak akibat daripada radikal bebas ini hanya boleh dihentikan dengan mengambil makanan atau minuman yang kaya dengan antioksidan. Bagaimana cara antioksidan ini bekerja untuk melawan radikal bebas?

antioksidan melawan radikal bebas

Bagaimana Rawat Kanser Secara Semulajadi?

Caranya ialah dengan mengambil makanan atau minuman yang kaya dengan antioksidan seperti Vitamin E, Vitamin C dan Resveratrol. Di dalam Shaklee, produk yang mengandungi kandungan Resveratrol yang tinggi ialah Vivix.

Bagaimana Vivix Bekerja Untuk Membantu Masalah Berkaitan Kanser?

ubat kanser

1. Memberi Perlindungan Kepada Sel

Vivix mempertahankan sel daripada kerosakan biological.
Contoh : Apabila kita mengambil makanan yang tidak berkhasiat seperti makanan segera atau makan yang berperisa, sel badan kita menjadi stres dari segi biologi.

Contoh yang dikaji : Selepas kita mengambil makanan yang tinggi lemak, sel-sel badan akan bertindak sebagai biomarker tertentu sebagai respon kepada makanan yang tinggi lemak tu.

Biomarker ni adalah penanda aras kepada biological stress. Makin tinggi biological stress makin banyak biomarker ini dihasilkan dan makin cepat sel-sel badan kita mengalami kerosakan/penuaan.

Jadi, Vivix ini membantu menaham biomarker ini daripada dibebaskan. Maka lambatlah proses penuaan sel-sel badan kita.

2. Memberi Tenaga Kepada Sel

Pusat penghasilan tenaga di dalam sel adalah mitokondria. Vivix ini terbukti dapat meningkatkan penghasilan tenaga di peringkat mitokondria lagi.

Kajian menunjukkan sel yang mempunyai mitokondria aktif dan sihat adalah berisiko rendah untuk bertukar menjadi sel kanser.

3. Memperbaiki Sel Rosak

Resveratrol yang terdapat di dalam Vivix dapat membantu memperbaiki sel yang rosak dan melindungi sel daripada rosak.

Ingat lagi tak tentang sel-sel yang rosak? Sel-sel yang rosak/cacat dan degil ni akan berkembang biak menjadi semakin banyak dan seterusnya menjadi sel kanser kan? Di sinilah peranan Vivix membantu memperbaiki sel supaya kembali pulih menjadi sel yang normal.

4. Meningkatkan Prestasi Sel

Vivix menghalang penghasilan AGE protein dan meningkatkan prestasi sel. Ini juga ada kaitan dengan kemampuan Vivix menghasilkan tenaga sel di peringkat mitokondria lagi.

 

Vivix adalah gabungan 15 Polifenol dan Resveratrol yang 10 kali ganda lebih baik daripada Resveratrol sahaja.

Vivix twin pack

Kajian menunjukkan Resveratrol sahaja pun membantu mencegah kanser dan juga membantu masalah yang dialami oleh pesakit kanser.

Dengan pembelian 2 botol Vivix, anda layak mendapat

Keahlian PERCUMA
Penghantaran PERCUMA
Cash back (umpama diskaun juga)

Sila klik gambar di bawah untuk membuat pembelian 1 botol Vivix menggunakan kad debit atau kad kredit anda.

Beli vivix 1 botol

Untuk pembelian 2 botol dan ke atas, hubungi saya di 019-722 8520 untuk saya daftarkan keahlian anda dan memberikan konsultasi percuma selepas pembelian.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Cara Kurus Cepat Dengan Kos Murah

Cara cepat kurus
Turunkan berat badan dengan cara sihat.

Ramai yang saya jumpa nak kurus cepat. Kalau boleh nak kurus dalam masa seminggu tu sehingga turun berat 5kg. Memang boleh nak turunkan 5kg dalam masa seminggu, cuma proses penurunan badan anda tu tak sihatlah. Sistem dalam badan juga akan terganggu.

Mahukah kita kurus tetapi badan tak sihat?

Mahukah kita cantik tapi badan merana di kemudian hari?

Haaa.. sila jawab untuk diri sendiri ya. Saranan akakSelim, turunkanlah berat badan cara yang sihat dan betul. Bagaimana cara yang betul tu? Wajib pengambilan makan yang seimbang setiap hari, tidur yang cukup, senaman secara rutin dan sentiasa berdisiplin menurunkan berat badan.

Yang kedua pula, nak kurus cepat tapi nak kos yang sangat rendah. Ianya tidak mustahil, cuma perlukan masa yang lebih panjanglah jika tidak ingin melaburkan sedikit wang untuk proses menurunkan berat badan ni.

Boleh.

Shaklee ada jawapannya. LECITHIN. Berita baik yang berganda pula, produk ni ada promosi BELI 1 PERCUMA 1 tau. Sepanjang bulan ni sahaja ya. Bulan depan dah tak ada dah promosi ni. Dengan harga serendah RM52.75 sahaja, anda dapat 2 botol Lecithin.

Bagaimana Lecithin Boleh Bantu Anda Kurus Dengan Cepat?

1. Pengemulsi Lemak

turunkan berat badan dengan lecithin

Fungsi Lecithin ini sendiri adalah bertindak sebagai pembersih salur darah. Ia membantu mengemulsi lemak, kolesterol dan trigliserid di dalam tubuh. Ia memastikan lemak-lemak tidak terlekat pada membran sel. Ia akan memastikan lemak-lemak ini terapung di dalam darah dan disingkirkan melalui proses perkumuhan.

2. Pembakaran Lemak

turunkan berat badan dengan lecithin

Ia membantu mempercepatkan proses pembakaran lemak untuk kesan penurunan berat badan yang terbaik.

3. Keluarkan Toksin

Ia juga berfungsi sebagai pelembut najis yang berkesan dan melembabkan usus serta meleraikan toksin. Sekaligus dapat mengoptimumkan fungsi usus selepas toksin dikeluarkan dari badan. Masalah sembelit juga dapat diatasi dengan Lecithin.
Makin mudah proses pembuangan najis, makin dekat dengan objektif utama pengambilan Lecithin iaitu penurunan berat badan yang cepat dan berkesan.

Sesuai sangat kan dengan bulan ni ada promosi beli 1 botol percuma 1 botol Lecithin. Harga pun tak sampai RM100 tau, dapat 2 botol Lecithin. JIMAT haaa.. 🙂

Pecahkan lemak supaya lebih cepat kurus
Pecahkan lemak supaya lebih cepat kurus

 

Lecithin, 180 biji.
Harga RM63.35 (termasuk kos penghantaran)

Klik pada gambar di bawah untuk pembelian secara online menggunakan kad debit atau kad kredit.

turunkan berat badan cara pantas

Atau boleh hubungi saya untuk tempahan Lecithin anda. Promosi beli 1 PERCUMA 1 botol akan berakhir setelah kehabisan stok. Cepat-cepat ya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

7 Sebab Kenapa Kita Perlukan Suplemen Untuk Panjang Umur

Kenapa mak kita tak ambil suplemen pun ok jer dulu-dulu. Lahirkan anak 10 orang pun steady je tak ambil vitamin apa pun.

Kenapa suplemen jadi keperluan pula di zaman sekarang ni?

 

Jom cek hidup kita hari ini.

1. Makanan segera dah jadi makanan ruji dah. KepC, pizzHot dan macam- macam lagi.
Itu belum kira nak buat spaghetti guna sos Proges ke Kimbill ke kan. Macam-macam lagi yang segera. Sayur pun segera. Sayur frozen. Kan?

2. Kita bukan ternak ayam sendiri di belakang rumah.

3. Kita tak kutip sayur di tepi rumah kita.

4. Kita jarang makan sayur dan ulaman.

5. Kita makin sibuk, makin stress dan makin nak short cut dalam semua perkara.

6. Kita masak sendiri di rumah 2-3 kali je seminggu. Hari-hari lain kita telan je minyak yang entah guna kali ke berapa dah. Ayam pun ayam cucuk. Kan?

7. Nugget pun kita beli yang dalam paket kan. Kita kecil-kecil dulu tak kenal pun apa itu nugget kan…

Saya tak kata orang lain. Ini adalah kehidupan saya hari ini. Ia adalah proses jalani kehidupan lebih baik. Buang dan tukar mana yang boleh tukar.

Dan topup dengan keperluan vitamin.

Anak-anak macam mana?

Anak-anak saya bersahabat baik dengan segala jenis vitamin kanak-kanak. Itu pun diorang suka sangat sayur dan buah. Still perlukan vitamin untuk penuhi lopong-lopong nutrisi dalam badan mereka.

Banyak lagi yang perlu dibaiki dan ditambah nilai untuk kesihatan dan masa depan yang lebih baik.
InshaAllah.

Hubungi akakSelim di 019-722 8520 sekarang untuk tingkatkan tahap kesihatan anda.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Teknik Ajar Anak Menabung Dan Bisnes

“Nanti nak pergi jalan-jalan, saya nak beli biskut sedap tu tau!”
*biskut famous amous ler tu…*

“Mama, saya takde kasut laaa nak jalan-jalan ni. Saya nak beli kasut baru”

surirumah bergaji

Ngomelan anak pertama dan anak kedua. Mujur anak ketiga baru pandai cakap NAK, NANAK, AIR, MAMA, PAPA je. Kalau tidak, tambah lagi satu keinginan. Hehe.

Permintaan mereka macam-macam. Sebagai mama, memang rasa nak beri je semuanya apa yang mereka mahukan. Namun, mama kena bijak mendidik anak bidang kewangan dan menjadi usahawan.

Jika barang keperluan, InshaAllah mama dan papa selesaikan tanpa banyak soal.

Jika kemahuan, mereka perlu menyimpan dari duit belanja sekolah mereka. Biasanya kami akan sama-sama survey harga barang tersebut. Dan mereka akan kumpul duit belanja sekolah mereka setiap hari demi mendapatkan barang yang mereka mahukan.

Selain tu mereka bisnes. Haaaa… bisnes apa tu?

1. Bisnes ais krim malaysia. Pastinya aiskrim homemade. Mama tukang cek kualiti ais krim. Hehe. Tiada gula putih dan diperkaya dengan Meal Shakes.

2. Servis dan dapat upah, buat kerja-kerja rumah. Contohnya basuh pinggan dapat rm2. Lipat baju dan jemur baju rm1-rm5, bergantung kepada kuantiti baju. Hehe. Kadang-kadang kena kerja secara percuma. Itu tolong mama namanya. Tolong mama, murah rezeki. Hehe.

3. Sedekah. Saya cuba terapkan kepada mereka makin banyak sedekah makin banyak rezeki. Walaupun mungkin belum faham konsep ni, mereka terima dengan hati yang terbuka.
Alhamdulillah.

Terapkan sedari kecil tentang kewangan dan bisnes. InshaAllah mereka faham tentang kewangan dan bagaimana perlu usaha keras nak dapatkan D.U.I.T.

Jimat
Menyimpan
Tambah pendapatan.

Semoga anak-anak kita berjaya dalam menguruskan kewangan dan menambah pendapatan.

Selamat Mendidik!

Mahukan tip-tip bisnes tanpa perlu online 24 jam sehari? Hubungi akakSelim sekarang.

SMS/Whatsapp ke 019-722 8520

Share Button

6 Cara Cepat Hamil Secara Semulajadi

Nak hamil cepat

Setiap pasangan yang mendirikan rumah tangga pasti inginkan cahaya mata. Kalau boleh nak hamil cepat supaya balik kampung suami atau kampung isteri di hari raya nanti tidaklah terpaksa jawab soalan-soalan cepu emas kan?

Belum mengandung lagi?

Bila nak mengandung? Merancang ke?

Seboleh-bolehnya nak elak daripada ditanya soalan-soalan sebegini kan?

6 Cara Cepat Hamil Secara Semulajadi

1. Jaga Pemakanan

Detox cepat kurus

Pengambilan makanan yang sihat dan berkhasiat mempengaruhi kesuburan suami dan isteri. Seeloknya 70% pemakanan adalah daripada buah-buahan segar dan sayur-sayuran mentah. Boleh juga dijadikan jus.

Elakkan mengambil makanan yang tinggi lemak dan kolesterol, makanan segera dan makanan bergula.

Ambil makanan organik untuk memastikan isteri cepat mengandung.

2. Turunkan Berat Badan Jika Obesiti

Turun 20 kg lepas bersalin

Kegemukan atau berat badan berlebihan boleh mengganggu kesuburan seorang wanita. Kegemukan akan mengganggu hormon kesuburan dan menggalakkan penghasilan telur yang tidak matang sewaktu proses ‘ovulation’.

Turunkan berat badan dengan cara yang betul supaya tidak memudaratkan kesihatan. Usah lakukan ‘crash diet’ kerana ia boleh mengganggu kesihatan anda.

3. Hubungan Semasa Waktu Subur

Kira waktu subur dengan teliti. Lakukan hubungan yang kerap bermula hari ke 12 hingga ke 20. Pengiraan waktu subur ini adalah untuk mereka yang mempunyai cycle haid yang teratur.

Tips cepat mengandung

Jika ada masalah haid yang tidak teratur, cuba suplemen yang dapat membantu memperbaiki masalah haid anda.

4. Sentiasa Tenang Dan Berdoa

Untuk dapatkan cahaya mata dengan cepat, ia memang memberikan rasa stres! Sentiasa berfikiran positf dan tenang dalam menghadapi ujian untuk mendapatkan cahaya mata ini.

Elakkan stres yang boleh mengganggu fikiran dan juga kesihatan.

Sentiasa berdoa semoga Allah kurniakan zuriat yang sempurna.

5. Ambil Vitamin Yang Kaya Dengan Antioksida

Amalkan pengambilan vitamin untuk kesuburan dan penyediaan diri untuk hamil.

Contohnya Asid Folik. Ia perlu diambil 3 bulan sebelum kita merancang untuk mendapatkan anak dengan cepat.

Begitu juga dengan suami. Bukan isteri je yang wajib ambil suplemen. Antara suplemen yang dapat membantu untuk cepat mengandung ialah

Multivitamin
Vitamin E yang mengandungi Selenium
Vitamin C
Folik Asid (B Complex)
Anti oksidan yang tinggi

Pengambilan vitamin yang kaya dengan antioksida adalah sangat penting untuk pastikan kesihatan diri kita suami isteri dalam keadaan yang terbaik. Dengan pengambilan vitamin untuk suami, ia dapat menghasilkan sperma yang berkualiti serta cergas.

Sperma sihat cepat hamil

Sumber : Dr Hamid Arshat

Ketahui bagaimana GLA Complex dapat membantu meningkatkan kesuburan isteri dan sekaligus cepat mengandung. Klik link di bawah.

GLA Bantu Tingkatkan Kesuburan Isteri

6. Lakukan Detoks

Lakukan detoks secara berkala. Toksin dalam badan kita boleh mengganggu kesihatan dan kesuburan. Ambil produk detoks yang benar-benar selamat dan berkesan.

Rujukan : SirapLimau

Amalkan 6 tip di atas secara konsisten untuk mendapatkan cahaya mata yang sempurna dengan cepat. InshaAllah.

Petua cepat hamil

Pengambilan Antioksida Bantu Cepat Hamil

cara cepat mengandung dengan vivix

10 tahun menanti, akhirnya Allah beri jawapan.

Ambil vivix untuk kesuburan adalah salah satu usaha Encik Daud dan cik puan isteri. Alhamdulillah. Ia membuahkan hasil yang manis. Alhamdulillah.

cara cepat hamil

3 tahun menantikan zuriat, akhirnya Puan Nana hamil setelah konsisten mengambil Vivix. Pastinya dengan izin Allah jua. Alhamdulillah.

Sedang menantikan cahaya mata sebagai penyeri keluarga? Cuba usaha dengan mengambil Vivix yang kaya dengan antioksida secara konsisten.

Pembelian 2 botol Vivix melayakkan anda untuk mendapat

Keahlian PERCUMA
Penghantaran PERCUMA
Cash back di bulan berikutnya

Klik gambar di bawah untuk pembelian 1 botol Vivix menggunakan kad debit atau kad kredit. Hubungi saya di 019-722 8520 untuk konsultasi PERCUMA ya.

Atasi masalah kulit kusam

Jika anda berminat untuk membeli 2 botol Vivix, hubungi saya untuk proses pendaftaran keahlian secara PERCUMA.

Isi borang di bawah untuk saya hubungi anda. Terima kasih.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Merawat Masalah Kulit Kusam Dan Rambut Gugur Teruk

Cara untuk elak kulit kering dan kusam
Kulit halus mulus dan cantik menjadi idaman setiap wanita.

Jadi wanita ni memang ‘complicated’. Semua benda pun nak jaga. Badan nak jaga tak nak gemuk. Muka nak lawa dan cantik macam kulit bayi baru lahir. Pinggang nak ramping macam kerengga. Perut nak kempis macam J-Lo.

Kasihan wanita kan? Namun begitu wanita memang suka. Wanita memang mahu nampak sentiasa cantik dan lawa di mata suami.

Jadi masalah kulit kusam dan rambut gugur yang dialami oleh Cik Puan Fazira memang benar-benar mengganggu jiwa. Risau juga kalau-kalau rambut gugur sampai botak jadinya. Malu! Malu sangat kat suami.

Cik Puan Fazira ambil keputusan untuk cuba Vivix. Mana tahu berkesan kan?

Merawat kulit kusam

Cik Puan Fazira sabar dan konsisten dalam mengamalkan Vivix ni. Hampir 2 botol barulah nampak kesannya. Mula-mula tu geram juga dia. Maklumlah dah terdesak sangat kan. Nak cepat-cepat kulit kusam tu hilang dan rambut kurang gugur.

Alhamdulillah, lepas ambil 2 botol Vivix, kulit wajah Cik Puan Fazira nampak ‘moist’ dan halus je. Rambut pun dah makin kurang gugur dah. Gembira sungguh dia.

Cik Puan Fazira nak cadangkan kepada semua wanita supaya ambil Vivix ni secara konsisten. Wajib ambil setiap hari supaya terjaga kecantikan dan kesihatan. Vivix ni juga boleh tambah tenaga dengan cepat tau.

Vivix ni ada promosi istimewa tau. Beli 2 botol, anda akan dapat

1. Keahlian PERCUMA
2. Penghantaran PERCUMA
3. Cash back

Secara automatik, anda layak mendapat harga ahli untuk pembelian Vivix ni dan pembelian seterusnya. Diskaun untuk mereka yang mendaftar keahlian Shaklee adalah 15-20%. Untung kan?

Nak guna kad debit atau kad kredit? Boleh terus beli dengan klik gambarajah di bawah.

Atasi masalah kulit kusam

Untuk pembelian 2 botol Vivix, boleh hubungi saya untuk pendaftaran ahli Shaklee secara percuma. SMS/Whatsapp ke 019-722 8520.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

Share Button

Ubat Kurus Cepat Berkesan Dan Murah Di Pasaran

Projek Kurus di tahun 2017? Sekarang dah bulan Febuari dah ni. Ada ‘progress’ tak? 🙂

Jangan bimbang, masih ada banyak masa lagi untuk capai azam kurus tu. InshaAllah. Masih belum terlambat. Paling penting mulakan hari ini dan tetapkan target nak turunkan berapa kilogram.

ubat kurus cepat dan murah

AkakSelim masih lagi meneruskan perjuangan untuk turunkan lagi berat badan. Cuma tahun ni akakSelim ingin fokus kepada nak turunkan peratus lemak dahulu. Berat tu kalau turun lagi adalah bonus, kalau tak nak turun pun tak kisah sangat. Yang penting peratus lemak menurun dengan pantas. 🙂

Sebagai bantuan kepada Projek Kurus 2017 akakSelim dan kalian tu, akakSelim nak kongsikan promosi hebat sepanjang bulan Febuari ni. Set Kurus Bajet ni terdiri daripada :-

1. Alfalfa saiz S (330 biji)
Beli 1 PERCUMA 1
2. Lecithin (180 biji)
Beli 1 PERCUMA 1

Jadi kalian akan dapat 2 botol Alfalfa dan 2 botol Lecithin. Untung kan?

Harga Set Kurus Bajet ni adalah RM115 termasuk penghantaran.

kurus cepat dalam masa seminggu

Untuk Alfalfa saiz S tu, boleh juga upgrade kepada Alfalfa saiz besar, mengandungi 700 biji di dalamnya. Boleh tahan sehingga 3 bulan kalau botol besar ni. Alfalfa besar ni pun beli 1 PERCUMA 1 juga. Rugi sangat kalau tak ambil peluang promosi besar-besaran ni.

Mudah-mudahan makin cepat dan makin mudahlah kita nak turunkan berat badan ni. InshaAllah.

Untuk pembelian terus menggunakan kad kredit atau kad debit, boleh klik gambar di bawah ni.

beli ubat kurus cepat dan berkesan

Atau boleh hubungi akakSelim di 019-722 8520. Konsultasi adalah PERCUMA selepas pembelian ya.

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Laila Ismail

 

 

 

Share Button

Ubat Sakit Lutut Paling Mujarab Tanpa Perlu Pembedahan

Apabila tengok ibu atau ayah kita sakit, memang rasa tak senang duduk kan? Gelisah semacam. Terasa mesti bantu walau macam mana pun.

Bapak sakit kaki dah lama. Macam-macam ikhtiar dah untuk sembuhkan sakit kaki bapak. Kasihan tengok bapak yang susah nak berjalan. Ke mana-mana pun terpaksa berjalan menggunakan tongkat.

Bapak cuba Vivix yang ada promosi 6 botol percuma 1 botol. Anak hadiahkan. Habis 7 botol Vivix bapak minum. Alhamdulillah, bapak suka sangat sebab bapak tak perlukan tongkat lagi dah untuk berjalan.

Baru-baru ni bapak berjalan-jalan melihat Negara Matahari Terbit. Kalau kat Jepun, orang Jepun memang suka jalan kaki. Bapak pun tak nak ketinggalan juga. Berjalan sana sini macam orang Jepun juga.

Yang paling terkejut dan gembira, bapak dah boleh berjalan tanpa tongkat dah. Lama pulak tu! 15 minit macam tu tau berjalan tanpa henti. Gembira sungguh anaknya dengar.
Alhamdulillah.
Ubat sakit sendi kakiUsaha berikan Vivix untuk sakit kaki bapak memang berhasil. Semuanya berkat kesabaran bapak ambil Vivix setiap hari tanpa culas.

Syukur sangat!

Vivix ni agak premium harganya cuma, jika dibandingkan dengan khasiat yang bapak dapat, memang berbaloi-baloi dan puas hati sangat. Daripada terpaksa gunakan tongkat, kini dah boleh bebas berjalan. Lama pula tu.

Kita usaha yang terbaik untuk ibu dan ayah. Berikan mereka nikmat kesihatan selagi hayat dikandung nyawa. Hubungi akak selim untuk dapatkan Vivix bersama-sama keahlian percuma.

masalah sakit sendi

Atau boleh klik gambar di bawah untuk buat pembelian. Sila hubungi saya untuk mendaftar ahli sebelum membuat pembelian kerana kalian akan dapat diskaun sehingga 20% dan penghantaran percuma.

Ubat sakit sendi

❤Laila (ID 854299)❤
☎ H/P : 019-722 8520 (SMS/WhatsApp)
✉ lailaisma2207@gmail.com
✿FB : Lailasani Ismail

Share Button
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...